Gå til innhold

hva synes dere om dette da?


Anbefalte innlegg

Skrevet

det er så mye snakk om det med å putte ungen i barnhage når den er fylt 1 år, at det er tidlig osv...men hva syns dere som er i mot det at hun cahtrine sørland eller hva hun heter har med babyen sin på jobb i en bobil, og den babyen er ikke 1 år, men kanskje 5 mnd eller noe, usikker på alder..syns dere det er greit eller?er det noe bedre? en ting er hvis mor begynner å jobbe tidlig etter fødsel, men har babyen hjemme, men denne er tydligvis med over alt, etter det jeg forstod da når hun var på god kveld norge for noen uker siden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff... dette var slitsomt å lese!

Skrevet

Er ikke i mot barnehage for 1-åringer, bare for å ha sagt det. Men barnet til Kathrine S er vel 5 mnd og da er det vel bedre å at babyen hennes er sammen med henne på jobb enn å overlates til en barnehage. Tror neppe babyen lider noen nød av å bo i en bobil noen uker av gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...