Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #1 Skrevet 25. mars 2009 det er så mye snakk om det med å putte ungen i barnhage når den er fylt 1 år, at det er tidlig osv...men hva syns dere som er i mot det at hun cahtrine sørland eller hva hun heter har med babyen sin på jobb i en bobil, og den babyen er ikke 1 år, men kanskje 5 mnd eller noe, usikker på alder..syns dere det er greit eller?er det noe bedre? en ting er hvis mor begynner å jobbe tidlig etter fødsel, men har babyen hjemme, men denne er tydligvis med over alt, etter det jeg forstod da når hun var på god kveld norge for noen uker siden...
Willy Wonka Skrevet 25. mars 2009 #3 Skrevet 25. mars 2009 Er ikke i mot barnehage for 1-åringer, bare for å ha sagt det. Men barnet til Kathrine S er vel 5 mnd og da er det vel bedre å at babyen hennes er sammen med henne på jobb enn å overlates til en barnehage. Tror neppe babyen lider noen nød av å bo i en bobil noen uker av gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå