Blomsterenglene Skrevet 25. mars 2009 #1 Skrevet 25. mars 2009 Poteter? Hvit saus, smeltet smør? Grønnsaker? Tenkte jeg skulle prøve å få i lillemann noe annet en bare fiskeboller... Spiser ikke middag han se... Men siden han er glad i fiskeboller, tenkte jeg å prøve litt torsk=)
Gjest Skrevet 25. mars 2009 #2 Skrevet 25. mars 2009 Til trekt torsk ( jeg koker aldri tosk ;-) har jeg kokte poteter, gulerøtter,erter, bacon, sandefjordsmør og flatbrød til.
Blomsterenglene Skrevet 25. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. mars 2009 Me d fare for å virke dum nå, men-hvordan trekker man torsk da? Sikkert ikke så vanskelig men=)
♥♀-♂-♀-♂-♀-♂♥ Skrevet 25. mars 2009 #4 Skrevet 25. mars 2009 Jeg koker opp vannet, har i salt, slår ned temperaturen, har fisken i og lar den trekke en liten stund. Vi bruker kokt potet, gulrot og kålrabi til. Og enten bacon til eller smeltet smør med purreløk i. Hadde det i går faktisk. Nydelig. Lykke til!
desemberjenta06+spire Skrevet 25. mars 2009 #5 Skrevet 25. mars 2009 Poteter, hvit saus og gulrøtter .
Vinden blåser Skrevet 25. mars 2009 #6 Skrevet 25. mars 2009 potet,gulrot og smeltet smør evt lever/rogn om noen kjente akkurat har vært ute på havet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå