Mamsen og litjen + lillebror Skrevet 25. mars 2009 #1 Skrevet 25. mars 2009 Vi har vært prøvere i 3 mnd, og denne mnd satt spira Sååå herlig! Synes ikke det er lenge siden jeg var her inne sist gang, men lillegutt er allerede 3,5 år... Tenkt at han skal bli storebror! :) Gratulerer alle sammen her inne, håper vi kan følge hverandre. Når har dere andre termin da? Jeg tror jeg har rundt 30. november.
EnJente_m_2Jenter Skrevet 25. mars 2009 #2 Skrevet 25. mars 2009 Gratulerer gratulerer =D Så spennende, og ja tiden går fooort, har selv en liten jente på 2,5 år, blir 3 i sommer. Og har nå en i magen som kommer rundt 18ende oktober. Lykke lykke til
Cille_82 Skrevet 25. mars 2009 #3 Skrevet 25. mars 2009 Gratulere:) Jeg har termin rundt 7 desember, har allerede testet 3 positive tester... + at jeg har kjøpt 2 nye hehe har ikke gått opp for meg enda:) Har en gutt på 6 år fra før:) Det er bare helt uvirkelig at jeg er gravid igjen:)
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 25. mars 2009 #4 Skrevet 25. mars 2009 Gratulerer!! Jeg har foreløpig termin 16. oktober
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå