MissMusic Skrevet 25. mars 2009 #1 Skrevet 25. mars 2009 Jeg har ei søt lita tulle som er sju måneder, hun utvikler seg fint på alle mulige måter og er ei utrolig sosial og blid jente, Det eneste er at hun har en arm hun ikke vil bruke noe særlig, vi har vært hos fysioterapeut og fått hjelp til øvelser som vi skal gjøre. Synes ikke det hjelper så mye ennå, er det noen som har hatt samme problem der det har løst seg etterhvert. Blir litt bekymret, vil at hun skal bli bra med en gang. Hvor lang tid tok det før det rettet på seg. Håper jeg får noen gode råd fra dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå