winneboo Skrevet 25. mars 2009 #51 Skrevet 25. mars 2009 Samme med sokker. Tar på rene sokker på morgenen og bytter når jeg kommer hjem. Samme med datteren min. Hun får nyvasket truse på seg hver morgen og en ny en til kvelden når hun legger seg.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #52 Skrevet 25. mars 2009 Samme her. Både meg, mannen min og sønnen min på 3,5 år bytter selvsagt hver dag! Det har jeg også innarbeidet godt med min min sønn. Han SKAL bytte truse og sokker hver dag!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #53 Skrevet 25. mars 2009 hverdag Som gravid, å bytter jeg flere ganger omdagen, for orker ikke truseinnlegg. (Blir litt overrasket over at det finnes folk som ikke bytter hverdag jeg da)
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #54 Skrevet 25. mars 2009 Her bytter hele familien undertøy hver morning. Det er ungene også opplært til. Ny truse hver morning!!!! Det samme med sokker. Det skulle bare mangle spør du meg. I tillegg dusjer jeg hver dag!!! Går virkelig noen med samme truse i flere dager....????? Da bør dere begynne nå.... og skifte oftere!!!!!!
† I Jesu Navn † Skrevet 25. mars 2009 #55 Skrevet 25. mars 2009 Jeg bytter hver dag. Men dømmer ingen som ikke gjør det. Jeg føler meg bare freshere om jeg får nye truse, bluse, sokker og singlet.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #56 Skrevet 25. mars 2009 Ja jeg bytter truse hver dag, det er noe helt utenom dersom jeg ikke gjør det. Jeg tar aldri på meg samme truse en gang til om jeg har tatt den av, eks ligget naken og sovet eller dusjet. Æsj.. Sokker kan jeg ha på meg mer enn en dag så lenge jeg ikke har blitt svett i dem eller gått inne med sko (på jobb) Men siden jeg bruker nesten bare ullsokker vinterstid blir det endel bytting der også. Lillemor kan det være at jeg glemmer og skifte truse på en dag. Men der også, tar aldri på oss samme truse når den har vært av. (tenker ikke på dogåing da)
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #57 Skrevet 25. mars 2009 Bytter HVER morgen, og ofte kvelden også, etter kveldsvasken før kveldskosen!!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #58 Skrevet 25. mars 2009 Det handler ikke om å være et dårlig menneske og dømme noen... Det er jo bare uhygienisk å ikke gjøre det!!! Det er noe alle burde lært av sine foreldre som barn spør du meg!!!!
Trollet&lilletrollet08 Skrevet 25. mars 2009 #59 Skrevet 25. mars 2009 Bytter hver dag. For meg er det en selvfølge!
mayaya Skrevet 25. mars 2009 #60 Skrevet 25. mars 2009 Etter hver dusj, og dusjer minst en gang om dagen. Både truse og sokker
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #62 Skrevet 25. mars 2009 2 ganger hver dag, alltid. Selv om jeg ikke er særlig plaget med verken tåfis eller annen fis:)
Lilith Skrevet 25. mars 2009 #63 Skrevet 25. mars 2009 Bytter truse hver dag, sokker annenhver dag hvis jeg har strømpebukse under. Strømpebuksa skiftes hver dag.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #64 Skrevet 25. mars 2009 Jeg er helt enig.Æsj! Nei her dusjes alt hver dag,jeg skifter truse og sokker samt t-skjorte hver dag også. Bukser og utenpå gensere kan jeg til nød bruke i to dager og jeans litt lenger. Og hvis jeg har trent eller blitt klam eller svett så er det bare å skifte tvert. Det er mange som har beholdt sine foreldres hygiene og de har igjenn lært av sine foreldre. Og de badet en gang i uken og man kan lett lukte de. Jeg har en usedvanlig bra luktesans og kan sitte på t-banen og lukte at folk har tatt sol,er uhygieniske og lukter menstruasjon,fet hodebunn selv om håret ser bra ut,betennelse i tannkjøttet,råtten mage o.l Og jeg skal love dere at det er ting man ikke vil lukte fra andre!!!!! Så selv om du ikke lukter det selv så er det andre som kan gjøre det. Jeg må ofte si ifra til en på jobben at hun må vaske håret for det lukter etter ett par dager. Hun vasker det bare hver 4 dag noe vi andre på jobben ikke kan fatte og begripe at hun orker.
Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 25. mars 2009 #65 Skrevet 25. mars 2009 Bytter begge deler hver dag. Klarer ikke tanken på å gå med det samme to eller flere dager
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #66 Skrevet 25. mars 2009 Barna og jeg skifter alt fra innerst til ytterst hver dag. -Truse -Trøye -Labber -Genser -Bukse Barna må stelle seg hver dag, og er opplært til å vaske hender før mat og etter toalettbesøk,men hos far slipper de både å stelle seg og skifte klær.Samboeren er sykepleier,og trodde at de var veldig opptatt av hygiene.Men der tok jeg jammen feil gitt,ekkelt er det, rett og slett ekkelt
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #67 Skrevet 25. mars 2009 Bytter SELVFØLGELIG truse og sokker hver dag!!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #68 Skrevet 25. mars 2009 Jeg bytter sokker og truse hver dag. Samme gjør barnet mitt på 8, men mannen min derimot kan det gå opptil flere dager og da lukter det ikke godt av han.for en gris
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #69 Skrevet 25. mars 2009 Hva er det egentlig med menn????????????? Ser ut som d er høyere grisetetthet blant menn enn blant kvinner. Å de klager på at d bli så lite sex....vaske seg og bytt undertøy hjelper. Dusjer og bytter selvsagt de innerste plaggene HVER dag...
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #70 Skrevet 25. mars 2009 Skikkelig populær tråd dette:-) Det er vel normalt å skifte til rent hver gang man vasker og dusjer seg? Og det burde vel de fleste damer gjøre daglig. Vi har jo litt mere "sekret" enn hva menn har. Selv om de også burde skifte hver dag. Alle går jo på do flere ganger om dagen, både bimmelim og bommelom. Synes det samme gjelder for sokker. De man tasser rundt på skitne gulv med. Men så hater jeg å ta på meg sokker som er svarte under, og elsker følelsen av renvaskede sokker om morgenen. BH er jeg nok litt sløvere med. Der kan jeg faktisk gå opptil en uke med samme...
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #71 Skrevet 25. mars 2009 Jeg bytter truse annenhver dag, og etter hver gang jeg dusjer. Jeg har veldig tørr hud så jeg kan ikke dusje hver dag. Jeg svetter heller ikke, og er ikke plaget med utflod eller noen ting, så det er ikke nødvendig. Men såklart, hvis man SER at trusa er skitten, så bytter man jo
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #72 Skrevet 26. mars 2009 jeg bytter også ca annenhver dag, føler ikke det er nødvendig med mer når det ikke lukter eller ser skittent ut! men alle gjør jo som de selv vil, jeg syntes bare det er litt unødvendig
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #73 Skrevet 26. mars 2009 Dusjer annen hver dag, skifter truse/sokker annen hver dag. Har gått fint hittil Om jeg trener/svetter eller bare føler for det, så skifter jeg oftere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå