Gå til innhold

hvor ofte bytter dere truse egentlig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og sokker?? bytter folk virkelig hver dag, og er det bare tabu å si at en ikke gjør det?

hilsen ei som ikke bytter hver dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bytter faktisk hver dag :) trener en del, så er pent nødt til det for å ikke føle meg som en gris!

Skrevet

Truse bytter jeg hver dag. Men sokker kan jeg bruke de samme i en uke. Er ikke plaget med tåfis i det hele tatt.

Skrevet

Selvfølgelig bytter jeg det hver dag!!! Asj og asj, tør ikke tenke på hvordan det lukter i trusa di! Tror ikke det er tabu å bytte sjeldnere, men ganske enkelt unormalt, uhygenisk og ekkelt. Like ekkel må mannen din være som klarer å ha sex med deg..

Skrevet

lukter da ikke noe om man ikke har svettet i den e.l. :) pleier å dusje før sengeaktiviteten jeg...

kanskje jeg og får begynne å skifte hver dag da... høres jo ut som om det er det man MÅ gjøre... :)

Skrevet

bytter truse 1-2 ganger om dagen. hvis jeg har trent da. det samme med sokker.

hæres ikke å gå me samme undertøyet mer enn en dag.

føler meg serilst skitten.

enn hvis det skjer noe å du må på sykehus eller lignende og da hadde jeg skjemtes som en idiot hvis undertøyet var skittent.

Skrevet

Syns ikke det er unormalt å bytte truser hver dag, nei. Men tror det er mer "vanlig" blant menn å bruke de over flere dager..

Jeg for min del bytter truse hvertfall en gang om dagen! Ullsokker kan jeg bruke lenger, men bomullsokker bytter jeg også hver dag

Skrevet

skifter 2-3 ganger i uka... hver gang jeg dusjer!

Skrevet

Jeg trodde alle skiftet hver dag.

Jeg skifter 1 til 2 ganger om dagen både truse og sokker alt etter om jeg har trent den dagen. Noe jeg som regel gjør hver dag.

Skrevet

Skifter truse hver dag, noen ganger 2 ganger de dager jeg trener. Å ja, jeg dusjer også hver dag...

Uansett om man dusjer hver dag eller ikke er det da normal hygiene å skifte truse hver dag?? Det gjør min mann og det skal barna mine også lære når de begynner med truse (på bleiestadiet ennå...)

Skrevet

Tulleinnlegg!!!

Alle skifter vel truse hver dag?

Skrevet

Jeg skifter og ca 3 ganger i uka! Eller gjør det vel når jeg føler det er på tida! Trener ikke, så da er jo behovet mindre, og bruker dessuten ofte truse-innlegg!

Skrevet

Enig, Willy Wonka... seriøst!?

Hvor ofte skifter dere undertøy på ungene deres da, dere som selv bare skifter en gang iblant?????

Nasty.....

Skrevet

Både min mann og jeg skifter underbukse & sokker hver dag!! Det tar jeg som en selvfølge og vanlig renslighet.

Skrevet

ÆSJ ÆSJ ÆSJ.......undertøy skiftes hver dag, uavhengig av aktivitet.

Jeg synes rett og slett det er ekstremt uhygenisk å ikke skifte truse hver eneste dag, uavhengig om man bruker truseinnlegg eller ei.

ÆSJ....kvalmt.

Skrevet

Hmmm... ser jo de fleste bytter minst hver dag... Litt flau nå ja, og glad jeg er anonym!!!!!!

Skrevet

Skifter hver dag. Det tar tross alt ikke mer en et minutt...

Skrevet

Jeg skifter truse hver dag, men det hender jeg bruker sokkene to dager. Jeg er forresten fæl til å ikke ha på meg truse.

Skrevet

Jeg og mannen, samt barna mine på 3 og 5 år, bytter truse hver eneste morgen. Barna mine gjør det også helt automatisk, selv om de er så små, så dette er automatisk innarbeidet i familien.

I tillegg bytter vi hver gang vi dusjer/bader eller trener. Så ofte ender det opp med 2 truseskift om dagen.

Sokker skiftes hver dag og i tillegg brukes egne treningssokker når vi trener. Ullsokker har vi ett par tre dager.

Skrevet

Uh, dette må jo være tøys? Selvfølgelig bytter man truse hver dag! Og det er uavhengig av truseinnlegg, selv om tanken på at noen faktisk går med samme trusa flere dager UTEN truseinnlegg er enda mer nasty.

Bytter gjerne to ganger og jeg, når jeg ikke er gravid. String om dagen og boxer om natta :)

Sokker er jeg ikke så nøye med, har som hovedregel hver dag på dem og, men er ikke like nazi på det. Dasser jeg rundt i joggebuksa hjemme, tar jeg vanligvis dem jeg brukte dagen før.

Skrevet

Du som ikke går med truse, hva gjør du med utflod og sånt? Renner det bare i buksa, da eller?

Skrevet

Her skifter alle truse hver dag. Barna har dette godt innlært at alt undertøy skiftes hver morgen. Strømpebukser kan brukes 2 dager, men truse og trøye skiftes hver morgen.

Skrevet

Skifter ikke alle truse hver dag??

Det er noe jeg gjør og barna mine...Legger frem rent til de hver morgen og har jeg ikke rukket det henter de det selv. Da får jeg beskjed: "mamma, du glemte å finne ren underbukse til meg....."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...