Gå til innhold

hvor ofte bytter dere truse egentlig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det så ille hvis det ikke er skittent? Når jeg bruker truseinlegg blir i hvertfal ikke mine truser skittne etter en dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ææææsj...

jeg bytter truse hver morgen, og hver gang jeg dusjer..

feks står opp og tar på ny truse (sover uten, så det er litt nødvendig) og hvis jeg da dusjer midt på dagen, tar jeg på ny..

sokker bytter jeg hver - annenhver dag..

Skrevet

Jeg skifter såklart hver dag, etter at jeg har dusjet på morgenen. I tillegg skifter jeg hvis jeg dusjer igjen senere på dagen...

Glad jeg ikke skal ned i trusen på mange av dere som ikke skifter hver dag! Vasker dere dere ikke heller da? Usj og fy!

Skrevet

Undertøy bytter jeg hver dag! Føler meg egentlig litt skitten om jeg ikke gjør det.. men sokker kommer det litt ann på. om de ikke lukter noe etter 1 dag, så bruker jeg dem en dag til.. men om jeg dusjer, tar jeg alltid på meg rene klær.

Skrevet

Jeg skifter truse hver dag. Om kvelden når jeg legger meg går trusa i skittentøysvasken, sover naken. Og tar på en ny når jeg står opp.

Det samme gjør min mann.

Skrevet

Bytter begge deler 2 ganger om dagen...Liker å føle meg frisk og ren:)

Skrevet

Skifter selvsagt truse hver dag- kunne ikke ramla meg inn å gå med samme truse over flere dager:S

Selv om man bruker truseinnlegg eller ikke har mye utflod, så kommer det jo bakterier ut i trusa, både forfra og bakfra, for å si det sånn..

Om natta sover jeg uten.

Sokker skifter jeg annenhver dag- eller oftere om jeg trener eller har svetta endel.

Skrevet

Æsj, skifter dere bare hver dag?! Jeg skifter truse hver gang jeg har vært på do, og hver gang jeg har hosta eller nøset, sånn for å være sikker. Dessuten må jeg alltid skifte truse etter jeg har sovet, så dersom jeg tar meg en middagshvil, så må jeg skifte truse etterpå.

Skrevet

Til dere som synes at det er ekkelt og ikke bytte undertøy hver dag; mange av dere sier dere sover naken. Bytter dere sengetøy hver dag også da, eller får alle "bakterier og baskelusker" lov og kose seg i senga i lang tid?????

Skrevet

Det er faktisk anbefalt å sove uten undertøy, det minsker sjansen for sopp og ubalanse i bakteriefloraen i underlivet.

Skifter ikke sengetøy hver dag, men ganske så ofte ja.

Skrevet

Jeg bytter truse hver morgen og kveld og etter en evt dusj(bruker stort sett string om dagen, men liker best å sove med vanlig truse) og tar på meg nye sokker hver morgen + evt etter dusj.

Skrevet

Ja jeg bytter truse hver dag, Samme med sokker.

Skrevet

dere som sier trusa ikke blir skitten viss en ikke trener og en bruker truseinnlegg... vasker dere ikke hender etter dobesøk heller da viss en ikke ser skiten? så med andre ord bruker dere trusa til det blir bremsespor i?????? fytti så ekkelt.

Skrevet

Bytter underbukse hver dag. Sokker når de blir skitne/våte.

Skrevet

Selvfølgelig bytter vi truse hver dag!!! Barna dusjerbader/vasker seg og bytter undertøy. Jeg bytter 1-2 ganger om dagen alt etter om jeg har trent!!!

Trodde det var en selvfølge av unge jenter/damer idag! Var mer vanlig for 20-30 år siden at de skiftet sjeldnere!!!

Skrevet

Jeg bytter hver dag. Hver morgen og bestandig etter jeg har dusjet, så det blir ofte to ganger om dagen. Bytter like ofte selv om jeg går med truseinnlegg. Bytter også sokker hver morgen og etter jeg har dusjet. Orker ikke sette på meg brukte truser og sokker når jeg har dusjet, føler at jeg på en måte blir like skitten igjen.

Skrevet

Tror 95% av unge kvinner/damer skifter undertøy hver dag faktisk. De siste 5% håper jeg ikke mine to single brødre drar med seg hjem....

Rett og slett GRISETE å ikke skfite undertøy hver dag.

Skrevet

Bruker stort sett 2 truser hver dag, da jeg ofte dusjer to ganger (morgen og kveld), men om jeg ikke dusjer på kvelden, bruker jeg bare èn.

Bytter sokker hver dag, ja.

Noe mer du lurte på?

Og ps. ja, det er grisete når et voksent menneske ikke bytter undertøy hver dag.

Skrevet

Skifter truser en gang om morningen og en gang om kvelden før leggetid. Sokker en gang daglig som regel. Hvis jeg ikke dusjer en dag vasker jeg meg i hvert fall med våtservietter.

Skrevet

tar på ren truse HVER morgen, sover naken!

uansett om jeg dusjer den morgenen eler ikke, vaker jeg meg alltil og tar på ren truse. blir kvalm av tanken på å skulle ta på meg den samme trusa omigjen...

Skrevet

JEG SKJØNNER IKKE AT DETTE KAN VÆRE TILFELLE?? Er det virkelig noen som ikke bytter undertøy daglig?

Selv bytter jeg truse 1 gang om dagen, etter dusj eller "kattevask" på morningen. Dusjer jeg på dagen/kvelden byttes det selvfølgelig da også. Samme gjelder sokker. BH bytter 2 ganger i uken. Sover naken om natten, og bytter sengetøy 1-2 ganger i uken.

Skrevet

Truse bytter 1-2 ganger for dagen. Sokkene hender det jeg sover med på om natta, så da har jeg som regel på meg gårsdagens sokker til jeg dusjer seinere på dagen/kvelden.

Hvor ofte dusjer dere? Dere som bytter truse 2-3 ganger i uka. YÆK...

Skrevet

Bytter som regel hver dag ja...noen ganger kan jeg bruke ei truse to dager, men da fordi jeg er helt alene, skal ingen steder og jeg har brukt truseinnlegg hele tiden.

Jeg bruker så og si aldri sokker, bare når jeg skal ut av huset, så de kan jeg bruke ett par ganger. Men ikke når jeg har blitt svett på bena el.

Skrevet

2 ganger per dag. Tar på meg g-spring når jeg reiser på skolen på morgene, og hopper i en truse på ettermiddagen. Alt er selvfølgelig nyvasket hver gang. Hvorfor spare på trusevask? Har så mange truser\g-stringer at jeg fint kan bytte ofte.

Blir feil å brette den brukte trusa tilbake i skuffen sammen med det rene undertøyet.

Skrevet

Ligger du og skviser alt sengetøyet opp i skrittet om natta, siden du synes dette er sammenlignbart?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...