merfos Skrevet 25. mars 2009 #1 Skrevet 25. mars 2009 Noen som har et tips om hva man kan fryse morsmelk i..? Og evt hvor man får kjøpt dette? Har hørt man kan bruke isbitposer, men leste at da får man ikke den fete melken ut fordi den samler seg rundt "kantene" og ligger igjen i posen.. Takk til dem som kan hjelpe! :-))
april 06;) + mai 09* Skrevet 25. mars 2009 #2 Skrevet 25. mars 2009 selges poser for nedfrysning av mm på apotek. Disse er forholdsvis dyre, har hørt noen bare bruker vanlige fryseposer i stedenfor, men hvorvidt det er praktisk/ lurt vet jeg ikke. Fryseposene fra Mendela (er det ikke det firmaet heter tro?) er helt ok.,
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 25. mars 2009 #3 Skrevet 25. mars 2009 Frys i isbiteposer for da kan du bare ta opp det du trenger også slipper du å ta opp for mye eller for lite
kinderegget Skrevet 25. mars 2009 #4 Skrevet 25. mars 2009 Til Aventpumpa hører det til engangs plastbokser som kan settes rett på pumpa. Da er det bare å hive disse rett i frysen.
meg & to små vampyrer Skrevet 25. mars 2009 #5 Skrevet 25. mars 2009 Slike aventbeger som de selger på noen apotek og babyutstyrsforretninger er fine. De kan som skrus rett på pumpa også når du pumper. Og seinere kan du bruke de til å lage babymat i f.eks.
Gutta.og.meg Skrevet 25. mars 2009 #6 Skrevet 25. mars 2009 Vi brukte Avent sine beger, super kjekke! Pumpa melka rett i begeret, skrudde på lokket og rett i frysa. Kan jo ikke bli enklere. Er også kjekke til å ha middagsposjoner i senere....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå