Gå til innhold

??? kan noen hjelpe??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann..Vi prøver og bli gravid har prøvd i 6 mnd nå, men ingenting skjer. Jeg har noe uregelmessig mens + - 6 dager, og har derfor vanskelig for å finne EL, Det var en gang for ca 8 mnd siden jeg var hos legen, da hadde jeg ikke få mens på 2 mnd og fortalte dette da mumlet han noe om PCO ( er noe overvektig) men ble ikke utredet eller ført opp i journal (han var vikar), Dette sitter da fasr i hodet mitt, men jeg har sjekket symptomene og har kunn 2 og det er vekten,,

Men vel og bemerke siden den tid har jeg hatt mens hver mnd...

Kan noen gjøre meg klokere? komme med tips?

Takker på forhånd...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det trenger ikke være noe galt med deg selv om det tar tid for deg å bli gravid..8 n før jeg ble gravid første gang, og fikk da en nydelig sønn..

begynte på p-pillen etter fødsel og (amming ammet i 5 mnd) og gikk på den i ca 8 mnd så sluttet jeg.. da ble jeg gravid med en gang etter pille slutt.. rakk ikke få mensen engang:) men da mistet jeg i uke 8.

så noen ganger tar det lenger tid enn andre gang å bli gravid, og noen treffer ikke helt på eggløsningen osv. det er en del som skal klaffe for at man ska bli gravid.

er du veldig redd og usikker på at noe er galt, så burde du bestille deg time hos fastlegen din. der burde du få all den hjelpen du trenger og informasjon om alt du lurer på:)

lykke til:)

ps: ser du er født i 88.. det er jeg og:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...