Gå til innhold

Mamma ved 35

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg blev mamma ved 35 års alder og har nå en nydelig datter på 4 mnd.Tenker på at få et barn til om 2 år kansje,man er vel ikke for gammel da?vil at min jente skal ha søsken..hva tenker dere?

Søker andre at dele erfaringer med...er i svangerskapspermisjon og kjenner ikke så mange her.

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Lilac3
Skrevet

Hei,

synes ikke du er for gammel om 2 år, 37 er da vel ingen alder?

Selv fikk jeg mitt første barn for 2 år siden, da var jeg 39. Selv om jeg er "så gammel" vil jeg gjerne at poden skal få søsken, i hvert fall et.

Skrevet

Hei ! Er selv 35 og min første er nå 3 mnd. Min alder kommer ikke til å hindre oss i å forsøke å få et søsken til poden. Men kommer ikke til å vente for lenge i så fall, dette av hensyn til faren som er noe eldre enn meg, samt fordi jeg selv vokste opp med bror som er 1.5 år yngre- og ser store fordeler med tette barn både for foreldre (greit å gjøre unna småbarnsperioden-- tror jeg ville se mørkere på en småbarnsperiode om fem år igjen-- selv om jeg var yngre..;))

Blir en travel tid de førse par- tre årene, men tror nok vi satser på to tette hvis det lar seg gjøre! Føler ikke at jeg er såå gammel... jeg tenker at når jeg er 40 har jeg jo likevel en på fem år--er småbarnsmor uansett, og om jeg i tillegg har en på tre da, så gjør det ikke meg til såå mye eldre mor enn jeg allerede er.. skaden er allerede skjedd liksom.. hehe.. ;)

Å være mor er fantastisk !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...