Gå til innhold

Pris på fotografering i Bergen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis det er så hakkande dyrt tenker vi at vi gjør det selv

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når skal du gifte deg?

• 2 uker senere...
Skrevet

Send meg en pm så kan du få nummeret til hun vi skal bruke til fotograf:) Hun skal ha 3000 el 3500. Husker ikke helt...

Skrevet

Hei!

Hvis du vil ha en til å ta bilder fra hele dagen, i tillegg til å ha ordentlig fotograf, så kan jeg gjøre det gratis. Jeg er kun hobbyfotograf, men jeg er over gjennomsnitlig interessert i foto, og har ganske bra utstyr.

Jeg synes det er veldig kjekt å fotografere. Jeg skal fotografere i et annet bryllup også i sommer.

Hilsen jente fra Bergen

Skrevet

men vil helst at du skal gå til ordentlig fotograf i tillegg, som jeg skrev.

• 4 uker senere...
Skrevet

Hei! Fotograferer du til takkekort? Bor i bergensområdet jeg også... Gifter meg i august..

Skrevet

Du må gjerne stille i vårt bryllup også;) Vi har bestilt fotograt til "beyllupsbildene", men kunne godt tenkt meg en som fulgte oss gjennom dagen...

Skrevet

Hei

Jeg vil helst ikke ta hovedbilder. Jeg skal være hovedfotograf i det bryllupet jeg skal ta bilder av i sommer, og jeg mister jo nesten nattesøvnen fordi jeg gruer meg slik til hovedbildene. Jeg er jo tross alt ikke fotograf, og bryllupsbilder er jo veldig viktige.

Jeg synes det er kjekt å fange detalj- og situasjonsbildene.

Skrevet

Hvis jeg kan den dagen, så stiller jeg opp jeg.

Nå må du ikke forvente for mye da! Jeg er ikke fotograf. Hvis du har en mailadresse så kan jeg sende deg link til noen bilder jeg har tatt, så har du en anelse om hvor nivået ligger....så du ikke forventer for mye:)

Eller kan jeg kanskje sende privat melding her inne? Jeg kan ikke med dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...