Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 hvis det er så hakkande dyrt tenker vi at vi gjør det selv
♥ McQueen♥ Skrevet 6. april 2009 #4 Skrevet 6. april 2009 Send meg en pm så kan du få nummeret til hun vi skal bruke til fotograf:) Hun skal ha 3000 el 3500. Husker ikke helt...
Anonym bruker Skrevet 8. april 2009 #5 Skrevet 8. april 2009 Hei! Hvis du vil ha en til å ta bilder fra hele dagen, i tillegg til å ha ordentlig fotograf, så kan jeg gjøre det gratis. Jeg er kun hobbyfotograf, men jeg er over gjennomsnitlig interessert i foto, og har ganske bra utstyr. Jeg synes det er veldig kjekt å fotografere. Jeg skal fotografere i et annet bryllup også i sommer. Hilsen jente fra Bergen
origo Skrevet 8. april 2009 #6 Skrevet 8. april 2009 men vil helst at du skal gå til ordentlig fotograf i tillegg, som jeg skrev.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #7 Skrevet 6. mai 2009 Hei! Fotograferer du til takkekort? Bor i bergensområdet jeg også... Gifter meg i august..
♥ McQueen♥ Skrevet 7. mai 2009 #8 Skrevet 7. mai 2009 Du må gjerne stille i vårt bryllup også Vi har bestilt fotograt til "beyllupsbildene", men kunne godt tenkt meg en som fulgte oss gjennom dagen...
origo Skrevet 8. mai 2009 #9 Skrevet 8. mai 2009 Hei Jeg vil helst ikke ta hovedbilder. Jeg skal være hovedfotograf i det bryllupet jeg skal ta bilder av i sommer, og jeg mister jo nesten nattesøvnen fordi jeg gruer meg slik til hovedbildene. Jeg er jo tross alt ikke fotograf, og bryllupsbilder er jo veldig viktige. Jeg synes det er kjekt å fange detalj- og situasjonsbildene.
origo Skrevet 8. mai 2009 #10 Skrevet 8. mai 2009 Hvis jeg kan den dagen, så stiller jeg opp jeg. Nå må du ikke forvente for mye da! Jeg er ikke fotograf. Hvis du har en mailadresse så kan jeg sende deg link til noen bilder jeg har tatt, så har du en anelse om hvor nivået ligger....så du ikke forventer for mye:) Eller kan jeg kanskje sende privat melding her inne? Jeg kan ikke med dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå