Gå til innhold

Stemmer det som står på ALTINN?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg ser der må jeg betale kr.3700. Jeg har ennå ikke fått noe i posten. Er det helt riktig slik det står der,eller er det håp at det blirlitt mindre baksmell på meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok helt riktig, dessverre. Hvis du ikke har noe å tilføye, da.

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg har noe å tilføye. Det sto ikke noe spesifik om huslånrenter der. men det er kanskje "innbakt" i noe likevel?

Skrevet

da må du sjekke papirutgaven når den kommer,og gå over post for post,og se om det er noen av dine bilag du kan sette inn.det pleier å stå hvilken post det skal føres inn i.

Skrevet

Hvis det ikke står noe om huslånsrenter er det heller ikke innbakt noe sted. Det er en egen post under fradrag, husker ikke helt hva den heter. Dermed kan du altså puste lettet ut om du har huslån i ditt navn ( eller du er gift med en som har det) og det ikke er ført opp på selvangivelsen.

Skrevet

Det er jo evt. foreldrefradrag hvis du har barnehage eller hvit dagmamma, og så evt reisefradrag hvis du har lang vei til jobben. Hvis du er samboer/gift og dere har felles huslån og alt står på han, så kan det jo hende at dere totalt sett kommer i pluss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...