Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Blir veldig overrasket over hvor kroppsfikserte folk er. Klart når man blir eldre og får noen barn så forandrer ting seg. Men gjør det noe? Legger dere så mye i utseende at dere ødelegger livet deres? Alle har vi noen skavanker, men synes folk er blitt veldig kroppsfokusert de siste årene. Har vi sett for mye på dårlige tv-serier? Hva får oss til å tro av vi skal være like hele livet. Hva er det som skjer?
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 Det er nok litt som du sier, dårlige tv-serier. Media har i mange år forsket seg frem til underholdning folk egentlig vil ha. Gjennom anonym måling på internett og seertall. Og hva vinner? Jo det er sex, vakre kropper, sjalusidramaer, sladder og vold. Trist men sant. Jeg mener media får frem det verste i folk. Blant annet en ekstremt overfladiskhet og selvopptatthet på utseende. Og moralen er på vei nedover.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #3 Skrevet 24. mars 2009 Hva med oss som har hatt disse skavankene siden barneskolen, og i tillegg faktisk opplevd å få negative kommentarer for det?
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #4 Skrevet 24. mars 2009 Enig 23.55 Smil og lev med det. Vær glad du er frisk! Jeg er en helt vanlig person og har alltid vært det. Men jeg lever et helt fint og rikt liv.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #5 Skrevet 24. mars 2009 Anonym 23:55 her. Jeg er faktisk ikke frisk da.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #6 Skrevet 24. mars 2009 Men da tror jeg ikke du kom inn under denne tråden. Har du lest tråden og hva den handler om? Den handler ikke om folk med handikap.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #7 Skrevet 24. mars 2009 Men nå har det slik at det som gjør meg syk og det som gjør at jeg ikke ser helt ut som andre ikke har noe med hverandre å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #9 Skrevet 24. mars 2009 Jeg spør HI: Hva med oss som har hatt disse skavankene siden barneskolen, og i tillegg faktisk opplevd å få negative kommentarer for det? Så kommer det: Enig 23.55 Smil og lev med det. Vær glad du er frisk! Jeg skal leve med skavankene, men jeg skal da også være glad jeg er frisk, men nå har det seg slik at jeg ikke er frisk, altså kan jeg ikke være glad over å være frisk. Har ingenting med skavankene å gjøre
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #10 Skrevet 24. mars 2009 Ja, men da handlet jo ikke dette om deg! Jeg har faktisk også fått negative kommentarer på skolen. Men, jeg er frisk da. Så jeg er heldig der. Har litt astma.... teller det. Nei, tøyser nå. Synd at du ikke er frisk, men du ønsker tydeligvis å misforstå hele greie. Du om det.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #11 Skrevet 25. mars 2009 Jeg skal ta bukplastikk til høsten, masse løsskinn som ikke går å trene bort. Skal og kjøpe meg siliconpupper til jul, bare slims igjenne etter 3 barn. Vil se sexy og pen ut for mannen min, og ha det bedre med meg selv. Er 35 år og vet hva jeg gjør.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #12 Skrevet 25. mars 2009 JA, for de som opererer sge gjør det for manne sin,- eller for alle andre... Nei det er for at alle andre skal synes man er attraktiv og pen...Og som regel er det kun et par ting som mangler før man kan si man er perfekt... De som VIRKELIG har skavanker opererer seg sjelden. de lærer seg og leve med det...Har inntrykk av det stort sett er de fra før av forholdsvis pene som fikser på småting, og ikke folk som er "virkelig stygge" som gjør forandringer..Men de er vel pene inni og trenger ikke et "perfekt skall"?????
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #13 Skrevet 25. mars 2009 jeg synes ikke det er feil å være litt opptatt av utseende. For meg gjør det iallefll at jeg føler meg bedre med meg selv, ikke nødvendig for alle andre... Og nå skal det sier at jeg ikke er super opptatt av slikt, og jeg er ingen fanatisker... Ser normal ut selvom... Du føler deg vel bedre når du har på deg klær du liker, og trives i? En kan vel si det samme om kroppen. Er en fornøyd med kroppen sin, har en det bedre med seg selv. Operasjon eller ei... Og dette er jo et forum der en kan diskutere og høre hva andre mener? Det er ikke alltid et veldig hverdagsligtema for mange... Så dette er jo et yppelig sted å høre hva andre synes og tenker... Synes JEG da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå