Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Jeg har akkurat funnet ut at en venninne av meg har mistet babyen sin, og jeg er så trist! Jeg vet ikke hva jeg skal si til henne, vet ikke hva hun trenger. Vil så gjerne komme med støttende ord, men hva skal man si i en slik situasjon? Vi bor et stykke fra hverandre, og treffes sjelden, men har vært veldig godt ilag siden vi møttes. Det hele virker så absurd! Hun skulle jo ha den nydelige babyen sin, hun skulle jo være med å trille tur når jeg var på besøk! Vi har snakket om barnevogner og klær og senger, men nå... Hva skal man si til en ung kvinne som har blitt frarøvet sin dyreste skatt? Hodet mitt er i turmulter! Jeg vil være der for henne, men får meg ikke til å ta kontakt. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Verden er ikke et godt sted i kveld, og jeg kjenner av hele mitt hjerte at jeg er dypt takknemlig for mitt eget barn. Ingen skal måtte oppleve noe slikt!
† I Jesu Navn † Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 Amen. Jeg har ingen råd til deg. Vil bare skrive at jeg har lest innlegget ditt og at jeg føler med dere begge.
ahh...dumme, gamle mamma Skrevet 24. mars 2009 #3 Skrevet 24. mars 2009 Dette burde absolutt ingen oppleve... synes du på en eller anne måte skal la henne vite at du tenker på henne.. er det for tøft å ringe, send en sms.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #4 Skrevet 25. mars 2009 Kan du ikke bare sende henne en melding, mail eller et brev som sier at du vet ikke hva du skal si...men at du sender din aller dypeste medfølelse, og at du gråter med henne? Det er jo ikke noe du kan si som hjelper en mor i sorg, egentlig...stakkars dame ( Så uendelig trist...
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #5 Skrevet 25. mars 2009 Jeg har ikke kjent noen som har mistet mens jeg har vært venninne med dem, men kjenner et par som har mistet før jeg blei kjent med dem. De sier at det beste er at folk viser at de tenker på dem og at de er der for dem. Mange opplever at folk trekker seg unna. Her er det i alle fall litt om hva man kan si og hva man ikke bør si: http://www.dinbaby.com/forum/thread/7404635
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå