gilgi Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Jeg er sulten hele tiden og går og småspiser hele dagen føler jeg. Hvor skal det ende tro. Er redd for å legge på meg masse. Noen andre som konstant sulten? Jeg er bare 5+6 uker på vei.
EnJente_m_2Jenter Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 Har slitt med det hele veien, er 10+3, det er jævlig, jeg har lagt på meg 1,5 kg.
Mummimamma 09+12 Skrevet 25. mars 2009 #3 Skrevet 25. mars 2009 Jeg begynte med å gå ned og så har vekta gått opp igjen der den var. Er også sulten hele tiden. Begynte i ca uke 6. Har ikke lyst å legge på meg masse, og det er ikke lett å styre seg noe særlig. Men har ikke spist godis da.
elli81 Skrevet 25. mars 2009 #4 Skrevet 25. mars 2009 Jeg også er konstant sulten, har lyst på middag hele tiden. Kunne helt fint laget biff til frokost Og om jeg ikke spiser blir jeg kvalm. Prøver å spise sunne ting så slipper jeg å få altfor stor mage før det er naturlig at jeg får stor mage
lillebie på`n igjen Skrevet 25. mars 2009 #5 Skrevet 25. mars 2009 Her også! jeg har fått heeelt dilla på alt som har med KJØTT å gjøre! biff, spaghetti med kjøttdeig, thaimat (med kjøtt), og jeg er konstant sulten! akkurat som om jeg ikke har noe "bunn" i meg! helt merkelig ) og jeg er bare 4+3 på vei!!
strawbs Skrevet 25. mars 2009 #6 Skrevet 25. mars 2009 Jeg også! Har dilla på salt og fett. Veldig sunt, altså. Jeg som vanligvis er fiskemenneske var på restaurant og bestilte hamburger mens kjæresten spiste deilig kveite... Jaja, får kanskje prøve å skjerpe inn litt... Men når man er uggen og slapp føler man jo at man fortjener det man har lyst på. Har heldigvis også dilla på gulrøtter! Og liker ikke søte ting lenger.
Christine209 Skrevet 25. mars 2009 #7 Skrevet 25. mars 2009 Jeg er 9 uker på vei. Vært plaget med det i noen uker. Kan spise en deilig middag, og en time senere er jeg sulten igjen Så har jeg fått dilla på drops og is. Prøver å begrense meg, slik jeg ikke skal legge på meg altfor mye:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå