Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Tale30
Skrevet

Vi har en jente som har sovet veldig lite siden hun ble født (3 mnd i går)

De siste to dagene har hun lagt seg tl å sove klokken halv ti, og har også sovet flere ganger i løpet av dagen, noe som ikke har vært vanlig. I dag har hun ikke sovet noe særlig på dagen (ca 1 time) og sovnet for kvelden klokken litt over sju. Dette er jo helt abnormalt!

Skal jeg bare nyte det, eller bør man være litt bekymret når søvnmønsteret endrer seg på denne måten? Kanskje har hun bare skjønt det med å sove? Hun er aktiv og glad når hun er våken, og spiser godt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten vår har endret søvnmønster flere ganger til nå (han er straks to) uten at det har vært noe galt. Nyt det, det er sannsynligvis bare barnet som har fått en mer foreldrevennlig døgnrytme :-)

Skrevet

DÅ K blei 12 veker var det som å skru av ein knapp, nyt det, og eg trur det er heilt vanleg.

Skrevet

Merkelig nok er det på nøyaktig 3 måneder at alle mine har fått sove hele netter. Du bør nyte det, slappe av. Har jo fulgt deg en stund og har mange ganger hatt lyst til å gi deg en klapp på skuldert, du prøver veldig hardt og det vil gi uttelling. Stå på jente.

Gjest Tale30
Skrevet

Ja, jeg nyter det jeg :) Nå kan kanskje vi foreldrene finne litt tilbake til voksenlivet på kvelden, også blir det enda litt bedre i de timene vi er sammen alle 3. Hun har jo sovet så lite at det har resultert i en veldig sutrete liten jente til tider :)

Og du med bølgetegnet: For en usedvanlig hyggelig melding :) Takk for det.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...