søte lille:) Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Er i min 5+5 uke og er så glad i å ta badstu og ligge i badekar .Spesseil nå fordi jeg har vært så frossen(er det pågrunn av at jeg er gravid tro?).Er det farlig med varme ,deilige bad og badstu etter svømming og er svømming ikke så lurt kanskje,har hørt man ikke skal strekke seg jeg???Å en ting til jeg kom på i slengen..Hva menes egentlig med at man ikke bør løfte tung?Hvor tungt er det snakk om? Håper noen er så søte å kan svare på dette:)
frk.Skog Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 Hei du! Jeg titter innom fra 2.trimester:) Jeg er akkurat slik som deg! Elsker å ta lange varme bad. Det skal ikke være farlig i moderate mengder, men for mye varme er ikke bra. Så jeg prøver å begrense både varmen og lengden på badet. Svømming er ikke farlig! Herlig trim og godt for bekkenet. Badstu er ikke farlig med mindre du sitter lenge og koker deg. Igjen er MODERAT nøkkelordet her. Et lite tips hvis du er frossen: fotbad! Ha litt velduftende olje oppi og gi deg selv en skikkelig fotpleie. Kan love deg at du blir varm! Lykke til!!! Klem fra
søte lille:) Skrevet 25. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. mars 2009 ok:) Takk for svar...Det var godt å høre !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå