Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, skulle gjerne fått kontakt med andre på min alder med barn. Både Noah og jeg kunne trenge noen likesinnede å leke/prate med. :D

 

Noah er 14 måneder og jeg er 23 år. :)

  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

 

Du kunne jo kanskje skrevet litt mer om deg selv :)

HVor du bor, interesser osv?

 

Jeg er selv fyllt 23, har en datter på 1 år. Vi bor på Holmlia i Oslo, sjekk gjerne ut bloggen våres vi leter alltid etter flere å bli kjent med ;)

Skal være hjemme med snuppa til høsten hvertfall.

Send pm, el legg igjen en hilsen på bloggen våres.

 

www.mojochik.blogspot.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...