Mary S. Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Hei, skulle gjerne fått kontakt med andre på min alder med barn. Både Noah og jeg kunne trenge noen likesinnede å leke/prate med. Noah er 14 måneder og jeg er 23 år.
Mojo med trollungen Skrevet 19. april 2009 #2 Skrevet 19. april 2009 Hei Du kunne jo kanskje skrevet litt mer om deg selv HVor du bor, interesser osv? Jeg er selv fyllt 23, har en datter på 1 år. Vi bor på Holmlia i Oslo, sjekk gjerne ut bloggen våres vi leter alltid etter flere å bli kjent med Skal være hjemme med snuppa til høsten hvertfall. Send pm, el legg igjen en hilsen på bloggen våres. www.mojochik.blogspot.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå