*Mamma09* Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Jeg har søkt om engangsstønad og regner med at jeg får den. Men hvordan kan man be om å få den utbeltalt fra uke 26 ? Sitter og leser på nav.no og der står det at man kan få den utbetalt helt fra uke 26 og til og med 6 mnd etter fødsel.. noen som har erfaring ?
erteposen + 4 Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 De utbetaler den etter søknad kommer. Tok 14 dager sist vi mottok den. Mange steder behandler de ikke søknader som kommer inn før uke 26.
Juni 2009 * April 2012 Skrevet 24. mars 2009 #3 Skrevet 24. mars 2009 Jeg fikk ikke engang lov å søke før etter 26. uke:/
erteposen + 4 Skrevet 24. mars 2009 #4 Skrevet 24. mars 2009 Det var det jeg mente. Klønete forklart. Leverte søknaden i uke 26, og fikk pengene i uke 28. Det sies av nav bruker 3 uker nå, i et innlegg om dette tidligere.
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 24. mars 2009 #5 Skrevet 24. mars 2009 jeg sendte den inn i uke 26 selv..men har ikke fått den enda :S hun skulle tilogmed skrive på at jeg ville ha dem så fort som mulig.. jeg går inn i min 30 uke nå...ringte og de sa at den ikke hadde blitt behandlet enda, og at d kunne ta noen dager, men ho virka så sur.. så vet ikk hva noen dager betyr... jeg skal flytte nå, og trenger dem sårt nå egentlig :S håper bare de kommer inn fr den 1...ho sa den ville bli behandlet ette tur og orden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå