kaia_79 Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Hei, Noen som har opplevd dette? 6 uker siden sist menstrasjon, negative tester, negativ blodprøve hos lege.. Veldig rart og ganske uggent. Flott hvis noen har noen erfaringer eller hørt om dette før.
Emmj Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 Jeg er 2 uker over IKM med maaange negative tester og var i dag hos legen å tok blodprøve, får vite resultatet i morgen. Veldig frustrerende da jeg ikke føler meg noe som helst gravid men håper sterkt!! Skulle aldri tro jeg en dag ønsker at TR skal komme, men nå gjør jeg virkelig det!
=Lillemora= Fødeklar<3 Skrevet 24. mars 2009 #3 Skrevet 24. mars 2009 Jeg er 4 uker over IKM, altså ganske nær det som skulle vært neste IKM..... Kroppen har tydeligvis hengt seg opp! Gitt opp alt håp om å være gravid, men skulle så gjerne fått maskineriet i gang igjen....bestillt meg time hos fastlegen til uka, så håper jeg kan få noen råd der for å få ting i gang igjen! Altid vært regelmessig, skjønner ikke hvorfor kroppen må begynne å rote nå........
=Lillemora= Fødeklar<3 Skrevet 25. mars 2009 #5 Skrevet 25. mars 2009 Nei jeg har ikke tatt blodprøve......mulig det blir gjort det når jeg har legetime neste uke?
Emmj Skrevet 25. mars 2009 #7 Skrevet 25. mars 2009 Fikk du helt negative tester før det, Nunne™ ? nei, nå gir du meg håp ) ..Får vite resultatet mitt i løpe av dagen..
Emmj Skrevet 25. mars 2009 #8 Skrevet 25. mars 2009 Da har jeg fått resultatene - Ikke gravid! Da får jeg bare satse på 2010 bebis! Og da blir det nesten 4 år i mellom barna, ikke helt det jeg hadde planlagt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå