Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Hei. Dette er sikkert et veldig dumt spm, men prøvde en mamma olabukse på HM i dag. Men skjønte ikke helt hvordan jeg skulle ta den på jeg. Er det slik at man bare skal dra den på? Prøvde en i strl 38 ( bruker vanligvis 36), og fikk den ikke over hoftene en gang. Er bare 15 uker og føler ikke at jeg har lagt på meg nevneverdig på lårene... Noen som kan hjelpe en stakkar? Turte ikke spørre i butikken, de hadde sikkert trodd jeg var evneveik he he ...
Vinden blåser Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 man skal nok bare dra den på ja..med mindre det var noen glidelås i siden rundt hoften?? buksen må nok ha vært feilmerket eller usannsynlig liten i størrelsen.. husk også på at hvis dette er din første så kan det hende bekkenet ditt også utvider seg...
Gjest Skrevet 24. mars 2009 #3 Skrevet 24. mars 2009 He he Det er ikke lett med dette rare tøyet! Jeg har fått en bluse av min svigerinne, og så begynte det å klø sånn under armen... Da fant jeg ut at det var en glidlås der som gikk langs hele siden.....Rare greier! Og angående de buksene på HM, de er bare å dra opp, men noen av de er veldig(!!!!) trange altså!!!!! Lykke til neste gang!
♥tosmåtroll♥ Skrevet 24. mars 2009 #4 Skrevet 24. mars 2009 Husk på at hoftene utvider seg :-) Men noen av jeans'ene på H&M er veldig små...har merket stor forskjell på størrelser selv...fy skam!!! Ikke rettferdig mot gravide...:-)
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 25. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. mars 2009 Tusen takk for svar jenter., Da får jeg bare kjøpe en størrelse større da hehe. Ble helt paff når jeg ikke fikk 38 over hoftene, men som dere sider, hoftene utvider jo seg ( gudsjelov egentlig)... Ha en fin dag jenter )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå