tullemoren ♀ + ♀ Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Her sitter jeg å snufser og tørker tårer og ser på Da damene dro... hvordan i alle dager skal jeg klare å selv gå opp kirkegulvet om tre mnd uten å hulke og bæjle....!?!?!?
Himmel og hav Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 Jeg gråt ikke, men jeg skalv i haka, så alle smilene mine på vei oppover gulvet er litt anstrengte, men øynene mine er veldig glade. Men jeg klarte ikke å se på mannen min før etter at vielsen var over, for da hadde jeg gått over i det Oprah kaller "ugly cry" :-)
Gjest Skrevet 24. mars 2009 #3 Skrevet 24. mars 2009 nei,gråt ikke under hele bryllupet.. men jeg var så nervøs da jeg gikk opp kirkegulvet så når vi kom opp og satte oss skalv jeg i føttene.. så sikkert idiotisk ut,men har aldri i livet vært så nervøs som jeg va da..
Vinden blåser Skrevet 24. mars 2009 #4 Skrevet 24. mars 2009 gå opp gulvet gikk greit nok...gråt ikke..husker pent lite egentlig.... men gråt ikke..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 24. mars 2009 #6 Skrevet 24. mars 2009 Gråt ikke så tårene rant under hele bryllupsdagen, men hadde dem i øya mange ganger.. Gråt ikke ordentlig før jeg så videofilmen.. Det var liksom så mange inntrykk den dagen, at jeg klarte å holde igjen.. =)
tullemoren ♀ + ♀ Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 24. mars 2009 ja..kan jo være at jeg er så stressa/ spent denne dagen at tårene ikke sitter så løst. Kanskje..... men ser nok for meg grining ja. Og jeg er en sånn som virkelig griner!!! Får tårer i øynene bare jeg hører kirkeklokker jeg!! Sippeguri,..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå