Gå til innhold

barnemark! no er eg temmli fortvila:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

gutten min på snart 9 år kom og fortalte han hadde sett kvite mark i besjen sin for noen dager siden! gløymt og fortelle dette. noen som har vore bortid dette? har ett lite barn på 3 uker og. kan hun få medisiner? må hus og alt vaskes ned? er det og tilfelle at han har sett mangen mark? slike som kommer i bosse seie han:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan få markkur til mennesker, bare å ringe legen i morra!

Bra han sa ifra da, for det tærer veldig på kroppen!

Vet ikke om du må gjøre noe med huset, men hvis du har mark i søpla inne må du jo kaste søpla oftere, i tillegg til å vaske søppelkassene inne grundig nå!

Skrevet

off nei har ikkje dette inne:) han tenker nok på søppla ute om sommeren;) ja skal ringe i morgen den dag!!

Skrevet

Ok, da vet du at han ikke har fått det i seg inne :)

Vet ikke hvordan mark man får av å spise snø jeg, men det er jo en tenkelig årsak på denne årstiden!

Lykke til, og si til sønnen din at det kjempebra han sa ifta, hvis du ikke alt har sagt det til han!

Skrevet

Trenger ikke gå til lege for barnemark, legemiddel fåes reseptfritt på apoteket!

Mark kan man få av mange ting, snø, dårlig vaskede grønnsaker, salat osv...

Skrevet

anonym 21:47 her, glemte å si at alle i familien må ta mark kuren, så om du har en liten så børr du kanskje kontakte lege ja!! :)

Lykke til!

Skrevet

Barnemark er ganske vanlig og lett og behandle :)

Det er også viktig at hele husstanden behandles samtidig så ikke dere smitter hverandre på nytt. Barn under 1 år skal ikke ha medisiner for dette. Det forsvinner av seg selv.

Dette er hvertfall beskjeden jeg fikk av legen da barnet mitt fikk barnemark. Hadde det også ofte selv da jeg var liten.

Dyr kan også være årsaken til denne marken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...