Smilefjeset Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Vi skal til Kypros og jeg lurte på erfaringer derfra men fikk ikke så mange svar. Men er det noen som har vært i Tyrkia i slutten av april som kan si noe om klimaet?
ana baroma Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 Har vært der i begynnelsen av mai, og da er det godt og varmt, men ikke skikkelig steikhett! Nå er det vel rundt 20 grader ++ i sola, men enda er det regntid tror jeg - så det er litt varierende enn så lenge. Uansett, mange som er der nede i påsken og nyter solstrålene. Selv var jeg der i februar, og på gode dager var det deilig å ligge ute og sole seg litt. Så svaret er tja... kommer an på hva du vil og ønsker, for meg er det nok varmt nok:) Men jeg liker varme, men ikke så mye at jeg ikke orker å bevege meg:)
Smilefjeset Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2009 Leste på klimainfo nå, tror det blir bra mot overgangen til mai jeg,,,
lego Skrevet 24. mars 2009 #4 Skrevet 24. mars 2009 Var i tyrkia, alanya, i slutten av april for 3 år siden. Og det var passe varmt da. Deilig å sole seg uten å renne vekk, og ikke for kaldt om kveldene. (greit å ha med en lett jakke uansett da) Litt kaldt å bade, synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå