Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Hvis samholdet på den øya er så godt som det ser ut til så misunner jeg de. Ikke alle som har så mange gode venner rundt seg som er med deg i tykt og tynt. Jeg satt å strigråt under vielsen i dag, enda jeg ikke kjenner de! Har grått mye pga den serien de siste tirsdagene, blir så rørt av å se samholdet Jeg kommer fra et sted som er større, og man får ikke sånne relasjoner på et sånnt sted, jeg har gode venner, men ikke mange nok til at de kunne satt sammen et bryllup f,eks på så kort tid!
Makka Pakka Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 Ja det er trist at serien er ferdig nå, jeg synes denne serien har vært helt topp! Gråt også i stria strømmer i dag, ble veldig rørt Jeg har spurt mannen min om vi ikke skal flytte til Husøya for det ser så harmonisk og hyggelig ut der. Vi blir nok ikke å flytte altså men kunne faktisk tenkt meg det.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #3 Skrevet 24. mars 2009 Snufsa en del i dag jeg å... Men er jo allergisk mot bryllup jeg da:) Skulle likt å bo på et sted med sånt samhold jeg å. Virker som et bra sted å bo.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #4 Skrevet 24. mars 2009 Ja det ser trygt og godt ut på Husøya, vet ikke hvordan det er å komm utenfra dit, men de som bor der må da ha det bra?! De idylliske gatene, fin natur og eneste fare er havet, noe de sikkert har respekt for. Jeg bor selv i ei bygd, med mye natur og alle kjenner alle, men det er ikke sånn som i denne serien!
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #5 Skrevet 24. mars 2009 kan minne veldig om stedet jeg bor på.. også i nord..=)
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #6 Skrevet 24. mars 2009 Å herlighet...det er ikke så harmonisk som det ser ut til!! Er bare klippet til slik at det skal se slik ut.Menneskene på Husøy er ikke annerledes enn oss andre...er garantert like mye baksnakking og drittslenging der som det er alle andre steder.. ...våkn opp..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå