Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Det gjør nemlig min. Han sjekker hva jeg har vært inne og lest på og finner ut hvilke innlegg jeg har skrevet. Spesielt dersom vi har kranglet eller noe. Jeg som trodde jeg hadde funne mitt anonyme lufte tankene sted, sukk.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 nei det håper og tror jeg han ikke gjør.. Men kan du ikke bare slette loggen når du har vært her da? Velg slett logg - slett alt - og huk av på den boksen som da åpner seg, så finner han ikke igjen hva du skriver..
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #3 Skrevet 24. mars 2009 Jeg vet faktisk ikke...men lurer på dette jeg også!? Blir innleggene man skriver lagret på pc`n også? Har tenkt på det, for han kan jo alt innen data... Isåfall ser han mye rart- hehehe
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #4 Skrevet 24. mars 2009 HI her Ja min også kan mye mer enn meg med dataen. Jeg vet ikke om innleggene blir lagret men han har kjent igjen det jeg har skrevet. Arrg
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #5 Skrevet 24. mars 2009 min snoker ikke, han er "medlem" her inne han å og vi vet jo hverandres nick, så da ser vi jo hva den andre har svart på/skrevet. Og vi snakker jo om det vi har lest fra andre brukere her inne, og hva vi har svart i tråder som vi syntes var intresante:p Også noe å snakke om over middagenXD "Leste du det på dinbaby i går ell?" "JA! Den dama må jo være GAL!" "Men hun andre da?" "Ja hun var skikkelig søt" hihi, blitt litt vel "into" dette her:p
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #6 Skrevet 24. mars 2009 Min eks er her inne å snoker. Usikker på om han har egen profil. Men han får ihvertfall med seg hver eneste ting jeg skriver her inne, om jeg skriver med nick eller ikke. Har fått høre det ett par ganger, hvis jeg skriver noe han ikke er enig med..
LillaGorilla♥♥ Skrevet 25. mars 2009 #7 Skrevet 25. mars 2009 Nei, herregud. Hadde han gjort det hadde jeg lurt på hans mentale tilstand, skal jeg være ærlig.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #8 Skrevet 25. mars 2009 Han gjorde det før i alle fall. Så fikk jeg det slengt mot meg ved en senere anledning, for da hadde han gått rundt og spart på det til det passa å dra det fram. Feigt og barnslig.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #9 Skrevet 25. mars 2009 Kjæresten vet at jeg er her inne, men han snoker ikke. Hadde heller ikke brydd meg om han hadde gjort det. For jeg har ikke noe å skjule, uansett hvor plinlige innlegga hadde vært. Han er vel kanskje redd for at noe kan handle om han, eller kanskje han bare er nysgerrig? Det beste er å kommunisere med hverandre, ikke ha noe hemmelig, snakke om hva man driver med og ikke kontrollere hverandre.. Hva om han hadde gjort det samme? Vært medlem på en nettside, hadde ikke du vært litt nysgerrig da? Det er mye rart vi snakker om her inne, og mye om samboer/kjæreste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå