Gå til innhold

Kjenne spark utenifra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 20 uker og noen dager på vei. Her igår lå jeg og kjente godt 3-4 spark:) hoppet til litt selv, hun er ganske aktiv har jeg fått fra jordmor og slikt:) Men så holdt jeg hånden en godt stund på samme plass, følte at jeg presset litt så jeg kunne kjenne henne bedre, og da er jeg neste bombe sikker at jeg kjente sparket hennes med hånden også. Er dette mulig? var det bare rumling i magen jeg kanskje kjente utenfra? er det noen andre osm har kjent det tidlig?

Tenker at jo fedre kjenner jo ikke sparkene på lenge enda, men hørt mye at ofte når fedre skal kjenne så stopper de eller ikke er tålmodige eller bare holder på feil plass.så tenkte siden jeg holdt en liten stund og hadde litt connection der og da, at hun kunne ha sparket hardt nok?

er dette mulig? eller drømmer jeg?:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! :-)

Jeg er 15 uker på vei og pappan til gullet i magen min har kjent beibien på utsiden av magen i over to uker allerede, så bare la pappan til gullet deres ligge å "hvile" hodet sitt på magen din en stund, så vil han nok kjenne spark :-) Lykke til :-)

Skrevet

Jeg er idag 17 uker på vei, og sambo har kjent spark i noen dager allerede. :) Selv har jeg kjent liv fra jeg var i uke 12 =)

Skrevet

Wee! okay tusen takk!:D

Skrevet

Har også kjent spark utenpå magen siden uke 17, kjempekoselig! :-))

Skrevet

Er visst ganske vanlig å kjenne spark utenpå rundt uke 20 :)

Skrevet

Jeg er 22 uker på vei og har kjent liv en god stund nå, lenger enn hva jeg trodde... Kjennes som litt rumling, men etterhvert kjenner jeg igjen bevegelsene og skjønte at det ikke var rumling:)

Beste måten pappa'n får kjenne sparkene på er om jeg ligger på ryggen og han med kinnet inntil:) Et lite spark i ansiktet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...