Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Skal til på nr 3,er så baby syk jeg dør! Er inne på BIM opp til flere ganger dagelig... Tenker å begynne i mai. Men herrgud så sent tiden går!!Men snart påske,å den går som regel fort. å da er det plutseli midten av april,så da er de ikke lenge igjen..men gud,virker som en eeeeeeviiighet.. Har ikke gått på p-piller siden siste graviditet(2år) da satt den på 2pp,så håper den skal sitte like fort denne gangen også! Har jenter så håper sånn på gutt.... Andre som skal begynne i mai??
Andremann snart? 3.pp Skrevet 25. mars 2009 #2 Skrevet 25. mars 2009 Hehe, kjenner meg så godt igjen i det du skriver, leeengter etter å prøve på nummer to!!! Hadde egentlig tenkt til å vente til mai ja, men kommer nok til å prøve i april (om ganske nøyaktig 4 uker). Har EL nå og fått positiv test igår, ikke prevensjon- skikkelig vanskelig å ikke prøve aktivt, men går på penicillin nå, så det blir ikke aktuelt. Jeg har også jente, og tenker at det er så koselig med jenter, men at det hadde vært veeeeldig moro med en liten pjokk:)
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #3 Skrevet 27. mars 2009 Regner med jeg har eggløsning om en uke ca,har mest lyst å prøve,men syns det er litt kjipt å føde så sent i des... Hvor gammel er jenta deres? Våres er 2..
1h11h1 Skrevet 30. mars 2009 #4 Skrevet 30. mars 2009 samme her, håper tiden går fort fremmover, blir det deres første? blir min første hvertfall
Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #5 Skrevet 5. april 2009 JAAAA KAN DET IKKE BLI MAAAAIII. Gleder meg sånn!!!
aloha83 Skrevet 5. april 2009 #6 Skrevet 5. april 2009 Snart mai nå Jeg gleder meg veldig selv om jeg 'tyvstarter' i slutten av april
Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #7 Skrevet 16. april 2009 Nå er vi over halvveis i april og snart er det mai jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå