Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Min mann har begynt å snorke.....når han ligger på ryggen og jeg holder på å bli gaaaaaaal. Det er mye bedre når han ligger på magen, men jeg må jo snu mannen flere ganger i løpet av natten for å få nattero..
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 huff, men om dette plager deg veldig og du ikke får sove må du jo si til han at dette ikke går lenger og at han er nødt til å gjøre noe før du blir gaaaaal.. min samboer snorker ikke hele tiden, men av og til.. da vekker jeg han og ber han slutte å snorke.. ikke at det nytter for han vet jo ikke at han gjør det. men jeg kommer til å be han gjøre noe med dette om det blir ett stort problem for meg og nattesøvnen min får lide. lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #3 Skrevet 24. mars 2009 jaaaaaa!! men han gir seg hvis jeg dytter litt i han.. må som regel dytte flere ganger iløpet av natta - men hvis jeg først sovner, så kan han bare snorke i vei verst når han ligger på ryggen..
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #4 Skrevet 24. mars 2009 JAAAA, snorker noe så ekstremt :S Jeg dytter og dytter , og naturlig nok blir han sur, men det er jeg fra før. Han har prøvd silence, men det hjelper bare litt. Jeg har sagt at han får reise til legen, men han nekter, er livredd for å operere takket være sykehuset på tv3, faen også at de må vise ALT på tv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå