Gå til innhold

Noen med erfaring på kattefødsel???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror det er like før, merker vi noe på forhånd?

Er jo så spent,.Vet ikk ehelt hvor lenge hun har igjen om det er like rundt hjørnet , el om det er 1-2 uker igjen..Men hun er så stille å rar nå..

Videoannonse
Annonse
Gjest Mammamoms og 05.12.08-jenta
Skrevet

Det er ikke så lett å vite akkurat når det skjer nei...

Har du merket om hun har valgt seg ut et spesielt sted i det siste?

Det kan jo være hvor som helst, så det er ikke så lett å få med seg det heller, i hvertfall ikke om det skulle være ute.

Men om hun er litt "rar" og kanskje sky(?), så er det nok ikke så langt unna.

Skrevet

Vi har 4 søøte små katteunger i hus nå,de er 4 uker, og katta her er produktiv, hun fikk 5 i september også.....skulle steriliseres, men det rakk vi ikke gitt....så nå er time bestilt hos dyrlegen:-)

Men uansett....begge gangene hun har født her, så er hun ekstremt masete, går rundt helt febrilsk og mjauer og skriker heeele tiden. (dette er da dagen hun har født....)

Jeg skjønte etterhvert hva som var på gang, så ordnet til med teppe til henne på badet, under skapet, der er det mørkt og lunt, slo av lyset og luket døre, da la hun seg med en gang til ro, og lå der helt stille til alle bebisene var kommet:-)

Skrevet

Hei igjen!! Takk for svar.. Det er så vanskelig å si..Men hun har vært littrar i dag, veldig rolig å små fjern.. Men , min største bekymring er at hun ikke er året en gang..Håper hun overlever og klarer å ta seg av kattungene.. Skulle sterilisere henne, men plutselig hadde hun det haremet ute på verandaen ;)

Uff, får vel ikke sove i natt jeg nå.

Skrevet

Det går nok bra :o)

Har hun først fått løpetid, er hun klar for å få avkom :o)

Er du i tvil og redd, så var den siste linken jeg ga veldig fin.

(Du trenger ikke å blande deg inn så mye, trenger heller ikke å skrive ned og lign, dette er for oppdrettere.. ) Står om hvilke tegn som er farlige under en fødsel.

Lykke til, til dere begge ;o)

Skrevet

Tusen takk Vålerenga :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...