Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Jeg vet jeg ikke burde være det, jeg har ikke sagt til henne eller utrykt til henne at jeg er sint fordi jeg VET jo at det kan skje den beste. Men her er greia. Vi er på besøk hos min mor og far. Hun klipper fingrene hans (Han er 7 mnd.) Og hun klipper han skikkelig i fingern. Det er blod over alt. Etter å ha roet ned gutten og prøvd å stoppe blodet. (Ikke enkelt når han putter fingern i munnen hele tiden....) Så tar jeg de blodige klærne og putter de i vaskemaskinen. Så blir hun sur på meg fordi jeg vasker for lite av gangen. Arrg. Jeg har lyst til å grine. Men jeg skriver dette innlegget i stede.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 Jeg syntes du var veldig flink om klarte å beholde roen. Gamle foreldre holder jo på med denne små sparingen sin i de mest utrolige studer. Gi deg selv et glass vin og en klapp på skuldern. Jeg er sikker på at han ikke får varige traumer av dette.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #4 Skrevet 24. mars 2009 Det knyter seg helt i magen min. Det verste er at jeg har sagt gang på gang at hun ikke kan bruke den store neglsaksen (sånn man klipper tærene med!) Det ble blemme, og jeg håper han ikke får arr. Men jeg har vært å kjøpt kake og is nå. Så får jeg prøve å roe nervene med det. Mvh HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå