Gjest Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Samboer'n bare MÅTTE ha blu-ray spiller for det gir vissnok en helt annen bildekvalitet på filmene (boys and their toys ) Andre som har sånn spiller her? Hvor kjøper dere filmene?? De nettstedene jeg har funnet har bare dyre filmer :-/
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #2 Skrevet 25. mars 2009 Vi har blu-ray spiller:) Mannen kjøpte det ganske tidlig da han er en filmfreak:) Det spørs hva du legger i dyrt da.. vi handler mest på play og amazone og synes du det er dyrt må du nok vente lenge før det blir noe billigere. Det finns billigere,men det er bare østblokk kopier..og hvem vil vel støtte det?!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 25. mars 2009 #3 Skrevet 25. mars 2009 Hvor dyre er de filmene? Jeg har bare så vidt begynt å høre om blu-ray.. hehe er gansge så treg av meg på slike ting..
Gjest Skrevet 26. mars 2009 #4 Skrevet 26. mars 2009 Koster nesten 300 kr pr film på lokale film/musikksjappa og det blir litt drøyt synes jeg. Play var lurt, det hadde jeg glemt at fantes Tror vi har spiller som kun fungerer på europeiske filmer, men jeg kan jo sjekke utvalget på Amazon.uk. Takktakk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå