partyoffive Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 er på glid med middags produkter i dag. Etter et 'koselig' helge bosok hos svigerinnen min har jeg fått laaang vitenskaps tale om hvordan frossen fisk/kjott ikke er bra, og Toro sauser og supper er heller ikke bra. Frossen fisk/kjott er jeg ikke helt med på. (separat tråd). Toro sauene vet jeg jo ikke er det aller sunneste. Selvsagt der det bedre og sunnere og lage sauser selv. Men bruker dere ikke Toro sauser til middag? Synes noen av de er gode jeg...Nei? Ja? I folge min svigerinne er de laget av djevelen selv, og hun har ALDRI brukt en. Hva lager dere til middag av tilbehor???
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 Toro supper og sauser går ned på høykant her i huset. Eneste sausen vi lager selv er hvitsaus. Og supper lager jeg i hvertfall ikke fra scratch. Så sånn er et med den saken.
partyoffive Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2009 Så bra! Vi har sikkert Toro saus 3x i uken her. Synes de er supre jeg....Ikke lager jeg min egen aioli heller alltid...ooops!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 24. mars 2009 #4 Skrevet 24. mars 2009 *Toroqueen* Bruker sausene ofte, ikke suppene så mye (eller - gubben bruker tomatsuppene, men det liker ikke jeg) - kan ikke lage saus fra bunnen engang jeg... Fisk fra frysedisken bruker jeg sjelden, men det er mer fordi jeg så vidt har begynt å like fisk i det hele tatt og føler jeg "må" ha den så fersk som mulig. Tilbehør til middag sånn generelt her hjemme er salat av det vi har tilgjenelig (alt fra ananas til gulrøtter) - tar et lite dryss med sukker og balsamico på så smaker alt godt )
mayaya Skrevet 24. mars 2009 #5 Skrevet 24. mars 2009 Hmm.. Akkurat Toro sine bruker jeg faktisk ikke, men bruker sånne på glass da, Dolmio osv Det er vel samme greia, på en måte Eller texmex-pulver-blandinger Forresten, kanskje det er Toro som har den langpanne sjokoladekaken? Den bruker vi.
lego Skrevet 24. mars 2009 #6 Skrevet 24. mars 2009 Er mer glad i Knorr sine produkter jeg da... Er det like tabu eller.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 24. mars 2009 #7 Skrevet 24. mars 2009 Mulig en dårlig husmor ja, men eneste sausen jeg lager selv er ostesaus og hvit saus. Resten er poser.
murmelmamma Skrevet 24. mars 2009 #8 Skrevet 24. mars 2009 hvis det er djevelens verk så BOR djevelen i skapet mitt! du finner ikke meg kokkelere i flere timer på kjøkkenet hver dag for å lage sauser og supper når toro allerede har laget gode greie saker! nei..vet du meg hva...men skal vi ha "ordentlig mat"...sånn helgemat liksom..eller besøk....så lager jeg nok det meste fra grunnen av...men har INGEN betenkeligheter med å bruke ferdigprodukter...! sånn er det!
Bøggly Skrevet 24. mars 2009 #9 Skrevet 24. mars 2009 Hvem i huleste kan klare seg uten Toro (eller Knorr for den del) hvis man jobber 100%, har hus, hytte, barn OG enkelte fritidsaktiviteter??? Ikke jeg i alle fall! Har simpelten ikke tid til å la være.
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 24. mars 2009 #10 Skrevet 24. mars 2009 Bruker bernaisesaus, for den klarer jeg ikke å lage selv. Eneste bernaisesausen som er god er toro sin=)
hit og dit Skrevet 24. mars 2009 #11 Skrevet 24. mars 2009 Ja bruker toroprodukter ein gang i blandt. På grunn av tilgjengeligheten så blir det sjelden, men me drar med oss nokre poser harrysaus (les: bernaise) og tomatsupper når me er heime i Norge. . Me spiser alt mulig av tilbehør til middagen. Kan ikkje sei at ein ting er typisk oss egentlig.
Gjest Skrevet 24. mars 2009 #13 Skrevet 24. mars 2009 Jeg har ofte pleid å bruke to Toro-sauser: peppersausen, for jeg har ikke oppskrift på en god en selv (tips mottas med takk) og av og til brunsausen/kjøttkakesausen. Men så skjønte jeg omsider at magesmertene etter visse måltider skyldtes disse sausene, så nå er sausene kuttet helt ut. Da står jeg igjen med 1 toro-produkt: biff stroganoff-gryterettposen...er glad i den. Jeg klarer av en eller annen grunn ikke å få til min mors helt fantastiske biff stroganoff (uten sidestykke den beste gryteretten i verden) så en sjelden gang kjører vi Toro sin.
partyoffive Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #14 Skrevet 24. mars 2009 Så bra! Fikk utrolig lyst til og printe ut disse svarene og vise til min svigerinne..ha-ha! Godt og hore det ikke er bare meg som bruker Toro produkter. Toro, Knorr - samme sak. Irnosik distanse - hva kom mage smertene av? hva i sausen var det mon tro?
Gjest Skrevet 24. mars 2009 #16 Skrevet 24. mars 2009 Aner i grunnen ikke hva som forårsaker smertene, men ble etterhvert ikke i tvil for det slo ikke feil. Skikkelig vondt ble det også, så da var jo saken grei; ut med toro-sausene. Nå har jeg enkelte allergier og matintoleranse, så da er det vel et eller annet de pleier å ha i slike ting som slår galt ut.
It's all about me Skrevet 24. mars 2009 #17 Skrevet 24. mars 2009 Hallo??? Det går vel ikke an å lage middag uten Toro? Lage slikt fra bunnen av er da ikke mulig. Enten er det Toro, eller så er det ingen saus....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå