Oslojenta79 Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Er den innvendig el utvendig.Skal på Majorstuaklinikken,noen som har vært der??
snuffe Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 Varierer nok litt. Var i dag, 12+6, og det var innvendig - men hun sa det gikk an å ta utvendig også nå, men at hun stort sett foretrakk bildekvaliteten ved innvendig. Har vært på Majorstuaklinikken et par ganger i forbindelse med IVF, hos dr Trolle, han er supertrivelig og dyktig.
MammaRikke Skrevet 24. mars 2009 #4 Skrevet 24. mars 2009 sniker litt her inne jeg da. he he. jeg hadde tidlig UL i uke 12. innvendig. hun sa også at det gikk ann og få utvendig UL men de så bedre hvis de tok innvendig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå