Gå til innhold

Ul i uke 12,noen med erfaring?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er den innvendig el utvendig.Skal på Majorstuaklinikken,noen som har vært der??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Varierer nok litt. Var i dag, 12+6, og det var innvendig - men hun sa det gikk an å ta utvendig også nå, men at hun stort sett foretrakk bildekvaliteten ved innvendig.

 

Har vært på Majorstuaklinikken et par ganger i forbindelse med IVF, hos dr Trolle, han er supertrivelig og dyktig.

Skrevet

Det er han jeg skal til!

Skrevet

sniker litt her inne jeg da. he he.

 

jeg hadde tidlig UL i uke 12. innvendig. hun sa også at det gikk ann og få utvendig UL men de så bedre hvis de tok innvendig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...