Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Har lett rundtomkring etter noe lille rosa oppdaget hos små venninner i UK for noen uker siden, Sylvanian families. Av alle steder jeg har lett fant jeg noe av det på nærmeste lekebutikk! Det er hus i ulike varianter og med bittesmå dyrefamilier som kan bo der, med bittesmå møbler og stæsj. De hadde ikke huset i den serien, men hadde et som var helt likt og til under halve prisen. Så vips hadde vi huset i boks og med en liten bamsefamilie og litt møbler blir det nok garantert stor stas i heimen:-) Kjenner at jeg gleder meg voldsomt til hun skal åpne gavene:-) Sååå mye fint jo! Og handlet inn invitasjoner, servietter, ballonger og alt som hører med til bursdag i Aristokattene:-) De hadde masse fint på Nille og jeg tok helt av:-) Så nå må bare frøkna sovne etterhvert så mamman kan sniktitte litt mer på alt sammen:-) Barnslig jeg? Ja ganske:-)
Karomamma Skrevet 25. mars 2009 #2 Skrevet 25. mars 2009 He he, synes ikke du er barnslig i det hele tatt. Jeg så det Aristokatt-stæsjet på Nille og fikk lyst til å handle inn alt sammen. Måvente til mai, vel... Tenk så moro å se ansiktet hennes når hun åpner presangen. Det er herlig og ubetalelig
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. mars 2009 Og i dag fant jeg luxury toilet og litt mer utstyr til huset....hihihihi;-D Luxury faktisk!
Gummelillan Skrevet 25. mars 2009 #4 Skrevet 25. mars 2009 Fnis ... Like greit å lære ungen hvordan livet skal leves med en gan, ja ;-)))) Da jeg var i London i november den uken falt jeg pladask for halve Hamleys, he, he. Tør ikke tenke på hva som hadde skjedd hvis jeg hadde tatt med småjentene dit, for der var det mye flott!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 25. mars 2009 #5 Skrevet 25. mars 2009 Og jeg så den på senteret som ligger litt mer nord for der hvor jeg bor:-) Så trenger du flere deler og er i disse traktene, vel da har de det midt mellom her hvor jeg bor og tonetrollet bor:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 25. mars 2009 Fant mer i dag på et annet senter ikke så langt fra deg:-) En svipptur med mormor og litt mer ble pakket i fin gave:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå