Gå til innhold

Til dere som har litt eldre barn.. 4-5 år og opp..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var håret som småbarn? Tynt eller tykt, forandret det seg?

Lurer også på om fargen endrer seg.

Min jente ble født med nesten sort hår, ble lysere og er i dag mellomblondt. Syns også det virker tynt. Hun er 2,5 år.

Selv hadde jeg hvit hår frem mot skolealderen, etter det ble det mere kommune liksom :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Født med endel sort hår, er nå rødbrunt men ikke så mørkt. Hun har konstant babyhår, så det blir gradvis tykkere/fyldigere :o)

Skrevet

Dattera mi på 6, hadde masse svart hår da hun ble født. Hun ble lysere og lysere og idag har hun askeblondt. Men tykt har hun hatt hele tiden. Hadde allerede ganske langt ved 2-års alder. Lillesøster ble født med gyllent brunt hår og har i dag, ved snart 2-års alder kjempe fin kastanje rødt hår. Ganske tykt hun også, men det vokser mest bak og ikke på sidene. Så det blir litt "hockey-sveis". ;) Litt usikker på om jeg skal klippe henne eller ikke.

Skrevet

Eldste på straks 11 år har alltid hatt nydelig hår, som har blitt tykkere og tykkere med årene. Håret er full av liv, masse striper, lyse, mørkere, gylne, folk trodde vi stripte håret hennes hos frisøren fra hun var 3 år. Men det gjorde vi jo seff. ikke. ;o)

Yngste på 3,5 år har veldig likt hår som søstra hadde på samme alder, men det er ikke like mye fargespill i det.

Jeg hadde hvitt hår fram til jeg var 10-11 år, lysblondt fram til jeg var 28 år, da begynte jeg å stripe/farge det, ble kommunefarget. :o/

Skrevet

Oki takk :)

Snuppa mi har fin tykkelse bak, men syn det virker tynnere på siden. Men det går seg kanskje til håper jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...