2barnsmor-2012♥♥? Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Jeg har begynt å blø litt og på CB stod det: "IKKE GRAVID"....
Lie79*har blitt mamma* Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 Føler med deg... Har jo også fått negativ test i dag, så vet hvordan du har det:( Trøsteklem
2barnsmor-2012♥♥? Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2009 Takk for det! Har du begynt å blø? Er det friskt med det samme, eller? Jeg hadde bare noen koagulerte små blodbiter på Crinone-pinnen som jeg tok akkurat nå, så blødningen har nok ikke kommet skikkelig i gang ennå.
Liza Leonore Skrevet 24. mars 2009 #4 Skrevet 24. mars 2009 Føler med deg. Av og til kan en tur på do være ubarmhjertig. Du får passe godt på deg selv de neste dagene.
2barnsmor-2012♥♥? Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. mars 2009 Takk for alle gode tanker! :-) Hvordan var blødningen helt i starten, Liza Leonore? Stoppet den opp litt for så å komme for fullt? Var det bare friskt blod?
snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 24. mars 2009 #6 Skrevet 24. mars 2009 uff, jeg blir oppriktig lei meg når jeg leser sånt som dette..skulle virkelig ønske at du lyktes!dette er urettferdig!noen er heldige og andre ikke...føler med deg...virkelig....jeg er selvfølgelig veldig glad for at jeg lyktes på mitt 1 IVF, men det kunne like gjerne blitt negativt for meg..hele denne prosessen med hormoner, venting, opptur, nedturer, symptomer og ikke symptomer, tærer på en stakkar.........Varme tanker fra meg til deg.....
Liza Leonore Skrevet 24. mars 2009 #7 Skrevet 24. mars 2009 Det startet med litt brune flekker som kom med Crinone. Morgenen etter var det helt friskt blod på papiret. Så stoppet det litt opp for så å komme for fullt dagen etter.
Lie79*har blitt mamma* Skrevet 24. mars 2009 #8 Skrevet 24. mars 2009 Ikke begynt å blø enda, men kjennes ut som mensen er rett rundt hjørnet...
lola80 Skrevet 24. mars 2009 #9 Skrevet 24. mars 2009 Så utrolig dumt:( Føler med deg. Tok også test i dag og den var negativ. Litt blødning innimellom og regner med at mensen er på vei. Er kjempelei oss, da vi hadde håpet så inderlig at det gikk bra. Så nå må vi starte på nytt igjen om et par måneders tid. Ønsker deg og dere andre som fikk negativt lykke til videre i prosessen med ønske om å lykkes neste gang;) Gratulere til alle dere som har fått positivt resultat. Det er kjempebra, helt fantastisk:) Vi kommer etter;)
Pia76.. Skrevet 24. mars 2009 #10 Skrevet 24. mars 2009 Sende over en trøsteklæm jeg. Jeg blir jo litt lei meg, når jeg ser att så mange av oss, ikke fikk det til denne gangen. Men vi skal få det til vi å,,bare vent å se. Det som er så bra med denne siden. Vi holder sammen. Man ser jo de mange nedturene,,men også de positive historiene. Mange av dere blir jo gravide, å graviditeten går bra,,å barn blir født:) Det gir iallefall meg håp,,noe å se fram til.
lillebie på`n igjen Skrevet 25. mars 2009 #11 Skrevet 25. mars 2009 Stor trøsteklem fra meg til deg! men ikke gi opp, man vet aldri hvilken runde det skal klaffe på!! klem
2barnsmor-2012♥♥? Skrevet 25. mars 2009 Forfatter #12 Skrevet 25. mars 2009 Fikk Hcg-svaret i dag: Under 1........... :-(
finetine Skrevet 25. mars 2009 #13 Skrevet 25. mars 2009 Å så trist å lese............. Tøffe saker dette! Det er liksom ikke bare for oss å prøve ved neste egglsøning heller, vi må pent vente til neste forsøk ved klinikken eller sykehuset. Ord blir fattige på en slik dag. Ta godt vare på deg selv nå da. God trøsteklem til deg
Rose69 Skrevet 25. mars 2009 #14 Skrevet 25. mars 2009 Uff, så dumt kjære 2barnsmor.Håper du har flere muligheter igjen.Har du kjøpt pakke-løsning?
2barnsmor-2012♥♥? Skrevet 25. mars 2009 Forfatter #15 Skrevet 25. mars 2009 Jeg er 41 år og for gammel rett og slett til å få pakke. Men nå har vi bestemt oss for et nytt forsøk så snart som mulig, og dermed er jeg full av optimisme igjen! Rart det der så fort man klarer å restaurere seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå