Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei ; )

jeg er ei jente fra Ålesund som har holdt til Haugesund fertilitetessenter.

Første icsi forsøket ble gjort i November i 2003 som ga oss en skjønn gutt; )

har siden hatt 1 fryse forsøk i mai 2008. egg fra uttaket 2003 som ikke ga resultat.

Nytt uttak i September, ingen resultat.

Fryseforsøk i oktober men egga overlevde ikke opptiningen.

Nytt uttak i januar, inen resultat.

skulle egetlig ha mensen i dag og startet med Progynova i men påsken kom i veien så vi måtte utsette det til neste syklus, begnnelse av Mai.

Er det flere som hører til i Haugesund, som skal til på ett nytt frys eller uttak??

Noen med erfaringer med Prednisolon, blodfortynnende og det så kalla babyklisteret?

funnet masse godr råd og synsvinkler her inne,må bare bøye meg i støvet av mange av dere som har vært her i ei år rekke når jeg leser historiene deres. Gir meg skikkelig pågangsmot : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei håp-74

vi holder til i haugesund, på fertilitetssentert der...

Vi hadde vårt første forsøk nå i feb/mars, men det ble dessverre avbrutt da ingen av eggene ble befruktet... skal inn igjen, forhåpentligvis før sommeren. da blir det nok icsi på oss også, de ville prøve det nesten gang sa de. Mannen min har helt fin sperm, men de håpte det ville hjelpe på befruktningen! det håper jeg også. Leser at du har jo hatt ett flott resultat med icsi!!!

Jeg har lite erfaring med det du spørr etter, men har vært litt nyskjerrig på dette babyklisteret, men vet ikke om jeg tør prøve noe slikt, er redd jeg gjør ting verre... :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...