*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 ....og hva føler dere etterpå? Er så oppblåst i magen i dag og har murring i korsryggen. Er EL over da tro?
*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #2 Skrevet 24. mars 2009 dytt noen som vil svare ;-)
*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2009 dytter litt til jeg for jeg er så nygjerrig ;-)
Stolt mamma og englemamma Skrevet 24. mars 2009 #4 Skrevet 24. mars 2009 Eg kjenner at eg har eggløsning.. først begynner det med det berømte EL-slimet.. noen timer etter begynner eg å kjenne stikking i eggstokker! dagen etter har eg kjempevondt i eggstokkene. ubehagelig å sitte seg ned, bevege seg mye osv:S rekner med EL finner sted da? etter EL er eg så og si fin igjen.. kjenner meg litt støl etter smertene...
*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. mars 2009 hm.....da tror jeg at jeg har EL i dag...får lure mannen til sengs da ;-)
Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 24. mars 2009 #6 Skrevet 24. mars 2009 ja jeg kjenne det. Kjenner det godt og blir litt dårlig i magen
Andremann snart? 3.pp Skrevet 25. mars 2009 #7 Skrevet 25. mars 2009 Kjenner det absolutt på kroppen ja, og når egget kommer fra høyre side kan jeg ha skikkelig vondt i noen timer! Rart at det ikke er sånnn fra venstre side, men har vært til ultralyd og fått bekreftet at alt er normalt. Ikke slitt med det tidligere.... Fant i den forbindelse forresten ut at eggløsningen ikke kommer fra annenhver eggstokk, men at det er helt tilfeldig hvilden side som slipper egget! Naturlig nok håper jeg stort sett på venstre;)
Mammamø! Skrevet 25. mars 2009 #8 Skrevet 25. mars 2009 Kjenner ikke så mye til eggløsningen, jeg. Tror egentlig det er ganske normalt også.
Celeste85 Skrevet 26. mars 2009 #9 Skrevet 26. mars 2009 I går hadde jeg VELDIG vondt i høyre eggstokk. Varte vel i en halvtime tenker jeg. Var det eggløsningen? Hadde sex på tirsdag, men ikke i går. Er det veldig dumt? Håper på sex i dag, men mannen er ikke i form om dagen og det er skikkelig ubeleilig. Tenk om vi ikke får hatt sex i dag!?! Kan jeg fortsatt bli gravid med spermen fra tirsdag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå