Lovemelikeyoudo Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 på min står det : foreldrefrdrag, totalt inberettet kr 9061 kr og under det står det :fradrag for 1 barn - 9061. er det slik det skal stå?
Annalina Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 Foreldrefradrag er jo barnehage/sfo, så hvis dette er summen du har betalt inn i fjor for evt barnehage, så stemmer det. Det er som oftest kun de offentlige barnehagene som innberetter, så hvis du har brukt privat barnehage, er ikke denne summen regnet med. Har du flere barn enn ett, som du har hatt barnepass til, så må du selv legge til dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå