Gravid, ja;) Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Har nå siden i går kveld hatt helt jævlige kynnere. Må krøke meg sammen når de kommer og puste skikkelig. har ikke vært noe plaget med dette før i sv.skapet. Kan dette tyde på at fødsel nærmer seg? De er ikke regelmessige, men utrolig vonde.... Helt nederst i magen, som stråler bak til korsryggen og ned skjeden og rumpa... Er det vanlig at kynnere går over til rier? Er forresten 38+3 i dag...
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 Jeg er førstegangs, så jeg har ingen erfaring, men utfra det du forteller høres det ut som det kan være modningsrier ? Vi fikk dette beskrevet da vi var på fødselsforberedende kurs. Men for å være på den sikre siden, så kan du jo ringe føden - det er jo de som har erfaringen :-) Lykke til videre :-)
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 24. mars 2009 #3 Skrevet 24. mars 2009 Jeg har hatt det samme i to dager. Vi lurte på om det kunne være rier pga de kom så regelmessig og jeg fikk vondt nederst i magen, korsryggen og lårene. Men da vi kom på sykehuset sa de bare at det er modningsrier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå