Gå til innhold

Brudekjolen i hus fra Kina!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestillte fra www.dhgate.com 4.mars og den kom skreddersydd, tollfritt og nydelig fra Kina idag!

betalte 700 kr

Anbefaler på det varmeste for alle som ikke orker å betalte mange tusenlapper for kjolen som skal brukes en dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oooh, var mye fint der inne. Har du link til den modellen du bestilte? Fraktpris?

Skrevet

Her er link til kjolen jeg bestilte:

http://www.dhgate.com/wholesale/53652732.html

Det var flere andre selgere som hadde den samme kjolen men ulik pris.

Jeg valgte selger

wzg0506

http://www.dhgate.com/wholesale/43826892.html

Betalte 125 dollar totalt, da frakt var inkludert hos denne selgeren. Hos de andre jeg fant var det uten frakt, og totalprisen ble da 135 og 165 dollar ca. Så totalt 7-800 kr betalte jeg;)

Skrevet

Hvordan var kvaliteten på stoffet? Var det spiler/korsett i kjolen.

Skrevet

Var inne på siden, mange fine kjoler og ikke noe dumt alternativ. Så også at man kunne kjøpe masse forskjellig her.Bla merkeklær som ralph laurent polo, nike shox osv. Dette regner jeg med ikke er ekte men er det lovlig å kjøpe det??? Tenker ikke på brudekjolen altså:-) Men det var mye fine andre klær der også jeg gjerne skulle bestilt.

Skrevet

Kvaliteten var kjempebra. Hele kjolen er i silke, med "tyll" utenpå skjørtet. To spiler fremme i livet og "polstring" i puppene. (innebygget bh...?)haha ikke så god å forklare men den var som andre brudekjoler jeg har sett på her hjemme iallefall. Men det var ikke korsett i den.

når det gjelder kjøp av merkeklær så vet jeg ikke du, men kan jo ikke tenke meg at det er noe mer ulovlig å kjøpe derfra som å gå på "jallasjapper" i norge og ellers i utlandet å kjøpe kopier. Er vell helst selveste ralphen selv som hadde blitt litt sinna.. ikke vet jeg. Men det er jo gjerne toll på slikt? Men det skulle det vell sikkert vært på kjolen min også, men pakken var merket "gift" så den slapp gjennom tollen..

Skrevet

Så fint at du var fornøyd med kjolen. Det var mange fine der. Absolutt noe å tenke på selv.

• 1 måned senere...
Skrevet

Den var kjempefin!! Hvordan var kvaliteten?? Betalte du på forhånd?? Tok det bare 24 dager fra du bestilte??

Skrevet

Har ikke helt skjønt dette jeg. Kjøper du kjolen brukt, eller er det privatperson som syr kjolen etter mål?

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

Fin kjolen din var:) Skal bestille derifra jeg og, en annen kjole da.

Hvordan gjorde du det med betaling? Tok du det via paypal? Og hvordan gjør man det egentlig da?? Har ikke periling e, har ikke handla fra sånne steder før;) Og en annen ting, sa du at du ville at de skulle skrive gift utenpå, eller måtte du spørre om det selv?:)

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

De skredder syr dem:) Brudesalongene her i norge pleier å bestille fra dem:) Sånn som f.eks. Torunns drømmekjoler.. Så istedenfor å ha en mellom mann,så bestiller vi direkte fra produsenten..og sparer flere tusenlapper på det:)

Skrevet

Selvfølgelig forelsket jg mg i en kjole som ikke hadde fri frakt, og bestilte også brudepikekjolene derfra... og fikk opp 4200 kr i frakt .... Sjekket jo ikke det før bestillingen var i orden... men jaja blir uansett billigere enn her...

Skrevet

samme som opplegg som www.jkdress.com det da.... kjempe billig. skreddersydd og nyyyyydelige kjoler!

Skrevet

Må legge til at jeg synes jkdress er mye lettere å bruke. og utmerket service!

Skrevet

Må legge til at jeg synes jkdress er mye lettere å bruke. og utmerket service!

Skrevet

betalte med paypal ja. da betaler man på forhånd via din vanlige bank med bankid slik at det er sikkert. så blir pengene overført til dhgate som oppholder dem til du har mottatt kjolen, og først når du har godkjent handelen blir pengene overført til selgeren. Kjempegreit

Gikk bare 24 dager fra bestilling til den kom ja, har nå også bestilt korsett derfra, og det tok litt kortere tid da det ble sendt dagen etter jeg bestilte. Superfornøyd med det også! (en 100 lapp!)

du må ikke si fra om at det skal være gave, det står på forsendelsen. pakken kan likevel åpnes i tollen, og da vet jeg ikke helt hva som skjer ang. avgift, men min kjole var iallefall merket tollklarert i norge så vet ikke om den hadde vært åpnet der eller ikke.

har ikke vært borti JKdress, men det er iallefall utmerket service hos dhgate også, og litt billigere. så er nok ett fett hvem dere velger.

Skrevet

Så bra, min er bestilt nå, så nå venter jeg spent... Kunne du ha sendt meg link til korsettet du kjøpte? Jeg trenger et jeg også...

Skrevet

Kom ikke frem på den linken jeg! =(

Jeg trenger også et korsett... men lurer på hvilken str jeg skal velge... Jeg har termin 30 juni, og vi gifter oss 15 august. og til vanlig bruker jeg nok sikkert xl-xxl. :-/

Skrevet

Fikk bare opp hovedsiden på den linken. Hva heter korsett på engelsk? Var det greit med det? Funker det som hold in??

Skrevet

Har bestilt min kjole derfra også og kan virkelig anbefales. Kjolen satt helt perfekt, men må legges litt opp på lengden.

For andre som skal kjøpe derfra, så anbefaler jeg å sjekke selgeren, at den har positive tilbakemeldinger siden det er så mange forskjellige selgere der.

Ved en feil ble det trukket to ganger fra min konto, men etter å ha vært i kontakt med dhgate, gikk det ikke mange dagene før den ene summen var tilbakebetalt, så det er helt klart et seriøst firma og hele tiden rask tilbakemeldinger på mail.

Betalte 900 kroner for kjolen inkludert frakt, var merket "gift" så gikk gjennom tollen uten problemer.

Skrevet

Hei, jeg venter enda, og nå skal jeg kjøpe mannens antrekk der også! Gleder meg masse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...