Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat funnet ut at jeg er gravid - til store glede for meg og mannen etter 10 pp. Jeg er kjempeglad, men likevel klarer jeg ikke å la være å engste meg. Når man prøver i så mange mnd blir etterhvert motivasjonen for å leve som om man "er" gravid noe mindre, og (typisk nok!) tok jeg meg en fest (drakk 5 øl) denne mnd og har også røyket innimellom. Grunnet sykt barn og mye stress har jeg også slurvet med folattilskuddet siste uka (som jeg har tatt trofast alle andre dager). Nå er jeg altså så engstelig for at noe skal ha gått galt med barnet. Jeg vet at det er mange som ikke engang vet de er gravide som får friske, velskapte barn, men har liksom hengt meg opp i engstelsen. Fryktelig dumt, for den tar jo vekk mye av gleden ved endelig å lykkes. Noen gode eller kloke ord mottas med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du ikke er så alt for langt på vei har det ingenting å si. Men det hjelper kanskje å prate med legen og høre? Men 5 øl og et par røyk skader nok ikke. Jeg begynte ikke med folat før jeg var i min 7. uke (fant ut at jeg var gravid da)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...