Anja83 Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Var på ul for 2 uker siden, var da nesten 7 uker på vei. Da så vi hjertet og alt var fint. Ny ul i dag, og da banka dessverre ikke hjertet lenger. Må på utskraping på torsdag. Forferdelig vondt.. Jeg har prøvd å bli gravid i nesten 2 år, og når man endelig fikk det til, skulle det ende på denne måten.. Vet ikke helt hvor jeg skal hente styrken fra akkurat nå.. Håper så inderlig det går bra med dere andre her inne. Vi er ikke fortjent med å miste spirene våre.
Fullrulle86 Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 Å nei så vondt! Ingen fortjener noe sånt... Lykke til videre og håper en ny spire fester seg fort!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 24. mars 2009 #3 Skrevet 24. mars 2009 Uff - så utrolig leit - jeg vet akkurat hvordan du har det, for jeg har vært gjennom det selv. Hadde utskraping for nøyaktig 17 dager siden, da ble det oppdaget tvillinger uten hjertebank i uke 12 - kom inn på forumet "Ufrivillig abort" - der er vi mange som har mistet - det er fantastiske jenter der, så velkommen skal du være =) Det er veldig godt å få utløp for frustrasjon og sorg og det er godt å kunne spørre om alt det en lurer på... Du har min dypeste medfølelse... Stooor trøsteklem fra
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 24. mars 2009 #4 Skrevet 24. mars 2009 Uff vennen...... Veldig trist å høre... Det er så fælt å først se hjertebank,være sikker på at alt er bra,- for så å få så dårlig nytt.... Håper virkelig du er tilbake blandt oss så snart du er klar for det.....Lykke til videre....
Anja83 Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. mars 2009 Tusen takk for varme ord jenter. Godt å få en sånn forståelse som man får her inne. Andre skjønner det ikke på samme måten. I motsetning til tidligere har jeg ihvertfall "oppskriften" på hvordan jeg skal bli gravid (hormonsprøyter), så håper jeg kan bli gravid fort etter dette. Klem fra meg
EnJente_m_2Jenter Skrevet 24. mars 2009 #6 Skrevet 24. mars 2009 Huff stakkars du, all medfølelse til deg og partneren din, dette fortjente du ikke ! Utrolig bra at du er såpass sterk og klarer å se fremover for det, det blir din tur, sånn er det bare. alikevel skal man jo ha det vondt nå da det jo er trist. Jeg føler så med deg at jeg neste ikke eier ord, alikevel vil jeg sende deg noen varme og gode klemmer. Jeg er jo redd for at nettopp dette skal skje meg, var på ultralyd da jeg var 8+6 og da så alt fint ut, men som du også har opplevd, så er det faktisk aldri noen garanti. Jeg er så lei meg for deg og håper du kommer inn hit nesten før du rekker å blunke igjen. God klem
Babydarling,og-Noah2010 Skrevet 24. mars 2009 #7 Skrevet 24. mars 2009 Hei,vet akkurat hvordan du har det.Det er veldig vondt selv om en ikke er så langt på vei.Jeg var på Ul for en uke siden i dag og endte med utskraping samme kveld.Var 9+4 og embryoet sluttet å vokse i uke 6ca. Noen dager er ok,andre er bare triste desverre.Vi får krysse fingrene for at det blir vår tur snart også.Det er flere av oss inne på ufrivillig abort,med mye info rundt det du skal igjennom og kanskje lurer på etterpå. Ta vare på deg selv.Stor klem.
Har fire go`inger Skrevet 25. mars 2009 #8 Skrevet 25. mars 2009 Dette var veldig trist. Ta vare på dere selv nå. Krysser fingrene for at du snart kommer inn hit igjen. Trøsteklem,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå