Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Ville bare sende deg en klem og si at jeg savner deg:-)
Superlis Skrevet 26. mars 2009 #3 Skrevet 26. mars 2009 Så utrolig koselig, endelig på nett igjen, og skulle kikke innom her også blir man møtt med koselig savner melding:) Dere er søte!! Det går bra her hos oss,litt travle dager på jobb, men jeg stortrives så det går bra:) Ihjemmet går det opp og ned ettersom lynne til tennåringene, men akkurat nå føler vi oss som en harmonisk familie. De store har kjærester, og vi er glad når de har litt tid til oss også. Mellom gutten på 10år er veldig enkel, er flink på skolen, har masse venner, spiller gitar og fotball. også har vi lille sjarmør som snart fyller 3 år, sier så utrolig mye rart for tiden, er utrolig flink og snakke, har sluttet med bleie for et halvt år siden, må nok bare innse at baby har vi ikke lengere. Stor klem
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. mars 2009 Så fint å se deg her igjen:-) Godt å høre at harmonien kjennes i heimen, det er jo engang sånn at det heldigvis er det vi sikkert husker best om 100 år:-) Ned-dagene er der for oss alle i ny og ne, og med tenåringer i huset er det neimen ikke kjedelig om du spør meg! Jeg er derfor takknemlig for at jeg er født optimist og har evnen til å banne og være sint når det trengs, tårene når de føles riktig og evnen til å se lys i tunnelen og troen på at det vonde og kjipe kan legges bak meg. Tror det er en god evne å ha for å gå videre i livet. Og så er vi så heldige at vi har de små vi kan nyte til fulle når det stormer som verst rundt hormonene vi lever med;-D Det er en sann glede! Hipp hurra:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå