Gå til innhold

12 uker igjen.. flere som venter i juni?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var det min tur til å trå inn i 3.trimester her :) Rart så fort tiden har gått. Flere som har 12 uker + - igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei... jeg har at 9 uker jeg da.. :)

Skrevet

jeg har igjen 10uker:D(70dager) har termin 3.juni gleeeeder meg kjempe masse merker jeg nå! har vasket og stryket alt "nyfødt" klær gjort istand kurven.har fått opp stellebordet og utløst bleie sjekker jeg fikk fra rema på 2 pk bleier,og gavepakken fra apoteket.eneste jeg mangler å kjøpe nå er flasker men fikk høre at man får flaske i rimi pakken så venter til jeg får den;-)om 5 uker er det bare en måned igjen hehe kan ikke fatte at jenta våres kommer om 10 helger hehe.2 lønninger nå så er hun her.

Skrevet

11 uker igjen her... :-D Termin 11 juni...

Skrevet

vi skall også ha i juni

3 juni er termin dato:=)

går greit fort nå akkurat kjøpt hus,flytter

inn om en uke så tenker jeg har nok å henge fingra i de siste ukene da:=)

Skrevet

10 uker igjen her.. oh my god som tiden flyr.. syns det ikke er lenge siden jg var 10 uker på vei.. wææ! Også går tiden mye fortere nå som våren er her og man kan være litt ute og få litt sol på kroppen..

Har termin 5. juni:)

Skrevet

jeg også venter i juni, 17 juni:) gleder meg!:)

jeg bare lurer hvilke størrelser på klærne dere har kjøpt? handlet inn mye u str62 foreksempel?

Skrevet

12 uker ja :) men sikkert 11 i morgen siden jeg går inn i uke 30 da:)

Skrevet

Har termin 25 juni, så er her på 3. trimm litt tidlig.. ;-D

Skrevet

Jeg har termin 11 juni og vi venter en gutt :D

syns det er veldig mye føde slimpropp ++ her inne så glad det kom et innelgg for oss andre :D

Skrevet

Er 29+4 - Termin 7. juni. Tiden går kjempefort. Deilig årstid å være gravid på også. Deilig å nyte våren og forberede til det nye familiemedlemmet kommer. :)

Skrevet

Så hyggelig å se at så mange andre skal ha rundt sommertider da :)

Selv venter jeg en gutt 17 juni.

Til deg som lurte; har kjøpt inn tøy i både str. 50, 56, 62 og 68. Må vel legge en demper på kleskjøpet nå, men det er jo så mye fint der ute..hehe :)

Ellers begynner mye å være på plass; vogn, bilstol, stellebord, vippestol, baby-call, sprinkelseng og ny vugge lagd av svigerfar vil være på plass i løpet av mai :))

Hva med dere andre? Begynner ting å komme på plass, eller er vi bare litt tidlig ute?

Skrevet

5.juni her! :) 10 uker igjen ja, kan ikke fatte at det har gått så fort! :o

Blir helt satt ut her..

Håper bare på å få ei rolig tid fremover! :o)

Bare kose oss i påska og slappe av i Sverige! :)

Kos dere jenter!

Skrevet

Har termin 19juni:) noen som skal fode paa baerum?

Skrevet

Uke 29 og 11 uker igjen til termin 9 juni med en liten jente.

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Har 10 uker igjen, termin 4 juni... Tiden går så utrolig fort, mye fortere enn i sist svangerskap... Men da var jeg 100% sykemeldt og uten barn. Nå har jeg ei jente på 1,5 år og er student i tillegg, så har nok å henge fingrene i=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...