Gå til innhold

Hjertebank!!?? + bobler i magen :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sånn hjertebank for tiden. Kommer og går, varer aldri lenge men skikkelig ekkelt når det først kommer. Det kan komme når som helst, både når jeg sitter rolig og er oppe å går... Blodtrykket mitt har vert normalt / underkant av høy/normal noen ganger. Noen som opplever lignende? Ev. hva forårsaker det? :(

På den positive siden: jeg tror jeg kjente noen "bobler" i magen igår :)

Er 14+3 idag. Litt tidlig kansje, men er ganske sikker på at jeg kjente noe jeg ikke har kjent før! Er førstegangs. Gleder meg til de første ordentelige sparkene!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er mulig, men om du kjente det allerede nå er det VELDIG tidlig for førstegangs altså! (tidlig generelt, men førstegangs kjenner det vel gjennomsnittlig mellom uke 18 og 20 tror jeg..)

hjertebank er en vanlig svangerskapsplage, tror du kan finne ut mer ved å lese på infosidene her på BIM.

Skrevet

Det er fullt mulig ja:)).Da jeg gikk gravid med min første kjente jeg de første bevegelsene allerede i uke 14.Det første jeg la merke til var at det kjentes ut som et ekstra hjerte som banket nede i magen:)).Jordmora sa det var barnet som bevegde seg,så det er mulig ja:))

Skrevet

Jeg vet det er litt tidlig å kjenne "spark" i magen allerede ved uke 14 men NOE foregår der nede, det kjenner jeg jo. Det er noe som bobler innimellom (og det er ikke luft, for ingeting kommer ut;) Jeg vet vel med sikkerhet hva jeg kjenner på når boblene / sparkene blir kraftigere :)

Men disse hjertebankene jeg har er ikke noe serlig hyggelige..

Men jeg får heller prøve å se bort fra de og glede meg over småbankene i magen :)

Skrevet

Jeg også pleier å få ekstra hjertebank.Og det er ekkelt! Heldigvis er det ikke så lenge det pågår! Og heldigvis er det ikke farlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...