bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 før vi fikk barn spiste vi alltid sen middag. altså i 7-8 tiden. men nå spiser vi i 3-4 tiden pga mini. vi har ikke helt klart å venne oss av med det å spise varm mat på kvelden. så det blir ofte 2 middager i løpet av en dag, eller rester fra middagen tidligere på dagen. har prøvd med karbonade på skive, arme riddere, og speilegg. men begynner å bli litt lei av det nå.... noen som har tips?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå