Mamsen og litjen + lillebror Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Altså... Jeg tok en test i dag, kontrollstreken kom opp men ikke noe gravidstrek. Jeg kikka vel på den i maks 30 sekund. Jeg la den bare fra meg og kikka på den igjen etter ca 20min, da var den jaggu positiv! Det står i bruksanvisningen at resultatet ikke skal leses av etter 5 min, men jeg vet jo ikke når gravidstreken kom... Har fått sambo til å kjøpe med seg hjem flere tester, men jeg er livredd for å ta dem. Noen som har erfaringer med det samme?
hit og dit Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 Ja, eg har gjort det samme. Ein skal ikkje stole på dei som det står, men i mitt tilfelle så var eg gravid. Skikkelig positiv test fekk eg tre-fire dager etter den forsinka positive.
Gjest Sekretøsa Skrevet 24. mars 2009 #3 Skrevet 24. mars 2009 Ja, det har skjedd med samtlige tester som IKKE var clear-blue.... han er 18 mnd nå ;o)
Mamsen og litjen + lillebror Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. mars 2009 Dette var såklart noe billigtest, men sambo er på vei hjem med clera blue nå Oioi, superspennende!! :)
Gjest Sekretøsa Skrevet 24. mars 2009 #5 Skrevet 24. mars 2009 Morro da Jeg testa sånn som du, med ikke mindre enn 7 tester! (av den rosa typen, husker ikke navnet...) måtte ha en clearblue for å sjekke ja Lykke til da ) )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå