Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Blir så lett lei meg og det meste går inn på meg. Griner ofte når ting går meg i mot. Er det noe å gjøre med dette, eller må jeg bare akseptere at jeg er sånn? Har så lyst til å være sterk, er lei av å ta til tårene!
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 Jeg er sånn selv. Tar lett til tårene eller blir "hysterisk" når noe går meg imot. Kan nesten begynne å gråte på jobben hvis noe går meg i mot og jeg har en dårlig dag. Ikke lett. Er blitt 35 år og har hatt det slik hele livet. Må vel bare akseptere at jeg er slik.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #3 Skrevet 24. mars 2009 Det er faktisk noen ting du kan gjøre, men det er ikke alltid lett og det kreves endel av deg selv. Man må gi slipp på forventningene ! Man har som oftest en drøss forventninger til ting, og når da ting ikke blir som man trodde. Ja, da blir man skuffet, og med skuffelse kommer tristhet. Så det handler litt om å slippe kontrollen tror jeg. Stole på at ting ordner seg som de skal, og slippe taket i forventningene man har til alt. Det hjalp meg iallefall, kanskje kan det hjelpe dere også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå